Dagens; Littlesister in a coma

Jag orkar inte med mig själv, jag orkar inte med andra och jag orkar minst med att tänka.
Vad är det med mig? Kan det vara att vi har supermycket att göra och jag inte orkar tänka ens på det?
Keine ahnung. Dock har dagen gått i nobels tecken och det är fritt att fråga om det alternativa nobelpriset, Right Livelihood award, för det kan jag ganska bra nu så att säga. Against my will....
Dagen var ömsom kall, ömsom varm och iklädd följande kändes det
knasigt feberaktigt och inte vidar bekvämt;
Svarta jeans, Killah (Tog på mig ett par andra men var tvungen att byta, de var för stora..)
Mjukaste blå/vit randiga skjortan, mamsells garderob
Grå slipover i ull, brors gamla nu min
Svart lackskärp i midjan, mamsells gamla
Tre radigt pärlhalsband med inlägg av guld och svart
Röda naglar, Mavala London
Vita sneaker, Fusion


Bild nummer 2 lyckades jag ta när jag skulle stänga av kameran, sittandes på golvet
och med lillfingret agressivt tryckt mot stackars näsan. Fel knapp=knasig bild!
Och vilka ledsna puppy-eyes jag gör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback