Gnäll & Knorr

4
Jag har sagt det förut och säger det igen. När jag blir depp går jag in på en shoppingvänlig sida och botaniserar och knorrar för mig själv. Dock har jag ett jäkla bra koll på sinnet och har aldrig klickat hem något mitt i en sur knorrning över livet, men idag var det dock dags igen.
Mycket frestande när jag på ASOS.com hittar en massa billigt tjoffs som jag inte behöver men som mitt ledsna lilla hjärta vill ha. Åhhh...
1.
Klänning/tunika i boho/Odd Molly stuk, skulle vara mysigt att ha och moppsa runt i tjockisdagar.
2. Söt liten skapelse i finska flaggans färger med härlig modell som gjord för sommar/vårdagar.
4. Har tittat och sucktat förut. Den kostar ju ingenting men den känns inte 100 % me. Och så är jag lite liten för storleken tror jag?
4. Copycat-ade örhängen med stora vingar. Inte min stil, jag har inte hål i öronen men idag kändes de rätt ändå. Banne mig.


Och så var det ju det där med bygget, eller inte bygget... http://www.bygget.se/


Kommentarer
Postat av: Elsa

Jag gör exakt likadant! Jag brukar till och med kryssa i en lista med allt jag vill ha. Sedan ignorerar jag den :p haha. Det känns som att man får något ändå om jag gör det... Den där klänningen älskar jag också. Den är på rea nu med va? Kram

Postat av: Aenigma

Elsa; Oh, vad bra att jag inte är ensam! Jag gör det med jämna mellanrum men har som sagt aldrig fallit heelt för frestelsen. :) Japp, det mesta av det jag plcokade ut var på rea. Tokig rea dessutom! Man kanske sulle passa på...?

2006-12-08 @ 19:47:22
Postat av: sanna

finns så mycket sött på asos! och sen mår man ju faktiskt bättre när man fått kolla in snygga plagg, alternativt en massa bloggar för inspiration osv. :)

2006-12-08 @ 21:26:51
URL: http://spaderdam.webblogg.se/
Postat av: Aenigma

Sanna; Ja, väldigt mycket sött och fint! Precis, känns som om man blir lite på bättre humör av att kolla in saker som man kan önska sig och vilja ha. :)

2006-12-09 @ 11:26:50
Postat av: caroline

Tjena årebloggarn :D Har inte bott så länge i Åre...är från kiruna, men flyttade hit förra året. Varit på bygget-premiären då?

2006-12-09 @ 11:35:07
URL: http://celandine.blogg.se
Postat av: Aenigma

Carolina; Haha, hej själv! :) Okej, ja jag har bott precis utanför Åre i hela mitt liv men jag förstår verkligen varför man vill flytta hit!
Jag och kompisar var uppe och ville in på Bygget men som 18 åring blev det svårt och vi satte oss på Max och knaprade pommes frites istället! :D

2006-12-09 @ 11:37:59
Postat av: Danialtirill

Thank you for the informative website

2009-08-04 @ 12:10:02
URL: http://danialtirill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback