I allvarets stund...

...Så undar alltid jag och de flesta vad som händer med mig. För att göra saken enkel, jag blir extremt nervös för allting och får alltid ångest, hjärtklappning och massor av läskiga symptom när jag ska göra de mest vanliga och triviala saker. Förutom när det kommer att hålla tal. Plötsligt är alla nervösa och får stirrande ögon och så sitter jag lite lugnt mitt i alltihop och nynnar tyst för mig själv och ser harmonisk ut. När de flesta får frispel, ser jag ut att gå på starka grejer... (Vilket jag vill poängtera att jag inte gör)
2
1

Imorgon blir det alltså tjusigt värre med nobelmiddag (uäck, ordet tjusigt borde inte användas av någon under 30...), tal, nobelpriser för skolan och festligheter. Vi ska tydligen börja mingla och fördrinka vid klockan 10.00, tidigt på morgonen för sånt tycker jag men man gör väl så gott man kan...Mihi

Första bilden är det ångestfyllda utplock av smycken som ska pryda mich, dvs guldklocka för att matcha svart/guldiga skorna, Chanel och Audreyinspireradende pärlor naturligtvis (inga plastpärlor runt min hals!!) och guldring med lila ädelsten infattad.
 
Nedersta bilden är bara en överblick av litet bord i hallen med saker som inte ska glömmas av flera skäl. (t.ex mitt tal som jag ju inte kan utantill, och t.ex kläder som skulle göra allting pinsam om det glömdes...)
Svart klänning från Vila med vitt band runt revbenen som knyts i rosett, "gudinne"-skärning, tre lager och en massa plisserade veck. Svarta strumpisar för att inte frysa rumpen av mig och på golvet små svarta pumpsen med gulddetaljer i storlek 33... hmm...:)

Kommentarer
Postat av: Erika

Fin design på blogen!

Postat av: Aenigma

Erika; Tack så mycket! :)

2006-12-07 @ 20:58:57
Postat av: sofia

wow, du kommer va skitsnygg!
Vi hade också nobelfest i min skola, fast bara i högstadiet. Då fick jag litteraturpris (stolt!), hihi :)

2006-12-07 @ 21:16:41
URL: http://sofiaovarlden.blogg.se
Postat av: julia

lycka till imorrn! tror nog att det kommer gå jätte bra för dig att hålla tal! hoppas även på nån liten outfit bild på kläderna!! :D

2006-12-07 @ 21:28:59
Postat av: becka

snygg klocka! :D

2006-12-08 @ 07:11:10
URL: http://beeckas.blogg.se
Postat av: carro

Ja precis, egentligen vill dom väl bara tjäna pengar på en !:D Ja borra är nog inte roligt !:/ En riktigt söt outfit !

2006-12-08 @ 08:32:27
URL: http://lovelyC.blogg.se
Postat av: carro

Aha, hon heter Caroline och även hon har en blogg :) Celandine.blogg.se!;D

2006-12-08 @ 08:33:01
URL: http://lovelyC.blogg.se
Postat av: Aenigma

Sofia; Åhh, tack så mycket! Jag kom precis hem och har inte orkat ta av mig klänning eller någonting så jag känner mig lite väääl uppklädd för blogging. :) Haha
Nej, vad roligt. För jag fick också nobellpriset när jag vann i litteratur! :D
Julia; Det gick faktiskt bra så tack för peppingen!
Sist ut var vi men järnet körde vi. Mihi
En outfitbild kommer så fort brodern har flyttat sig ifrån den datorn som jag måste använda!
Becka; Tacktack! :)
Carro; Preeeecis! Haha ´vi har kommit på dem och deras taktik. ;D Okej, ska kolla in hennes blogg och se om jag vet vem det är?

2006-12-08 @ 14:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback