Marie Antionette influerat

När jag äntligen fick tid att sitta ned så insåg jag att det är en massa kreativt som jag vill göra! Tvärtemot hur det brukar vara; Ingen tid, kreativ & tid, okreativ. Nu jäklar!
Bläddrade i nästan olästa nummret av jul-Elle och fastnade direkt för alla fina mumsbitar till kreationer som är inspirerade av kakorna/bakelsernas förtrollade värld, Marie Antioniette och rokokon.
Så med pennan i högsta hugg bläckade jag ned följande raring från Valentino, såklart, och efter lite krafsande i smyckeshögarna från mormor blev det lite inspiration till annat också med touch av kamébroscher, pärlor och maräng. Och min lilla chifonjé blev också utmärkt inspiration.
Så, det kommer mera!
Marie Antioniette

Jag vill också se ut som en översöt kaka! Så dagens dresscode går i mjuka pasteller såsom rosa, blekgul, softblå och krämigt vit. Eat me!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Åh, jag vill också kunna rita så där fint :( :)

Postat av: Anonym

Hannah; Tycker man att de är roligt att rita, som jag, så blir det en massa ritande som tillslut utvecklas till ens egen stil. Jag är inte så bra men jag tycker att det är kul och då lär man sig efter hand! :)

2006-12-09 @ 15:39:00
Postat av: Honeydew

www.mintandvintage.com :)

2006-12-09 @ 19:16:41
URL: http://honeydews.blogg.se
Postat av: julia

så pärkans snygg bild alltså! fattar inte att du e så duktig på att rita! du får till allt rätt vekrligen!! och ruggit snygga kläder hade du på nobel saken!haha:D
take care!!

2006-12-09 @ 22:18:56
Postat av: julia

kom på en sak! tänkte mejla dig och fråga, men hittade ingen mejl adress, så jag kan fråga här ju! så att jag ska på kryssning i helgen! fredag-söndag! vad tycker du man ska ha för kläder på sig?! skor etc. ska in till stan tror jag nån dag innan och leta lite nice kläder. har du några tips!? du kan mejla mig på [email protected] om du vill de!
ciao

2006-12-09 @ 23:42:04
Postat av: Liv

Vackert! Du är väldigt duktig på att rita! *inspirerad att ta tag i mitt ritande själv* :)

2006-12-10 @ 11:25:37
URL: http://www.supergirl.webblogg.se
Postat av: Aenigma

Julia; Oh du är för söt du! :) Tack så jätte mycket! Det är klart att jag ska ge dig lite tips om du vill ha det. Mailar dig om en liten stund! :D
Låter väldigt roligt med kryssning. Ha dt så bra!
Liv; Tacktack! Ja, börja rita mera. Det är både roligt och avslappnande på ett härligt sätt tycker jag. Man slappnar av samtidigt som man faktiskt gör någonting kreativt!

2006-12-10 @ 11:29:41
Postat av: Fliickan

Du är verkligen duktig på att rita, shit vad fina bilder!

2006-12-10 @ 12:13:03
URL: http://fliickans.webblogg.se
Postat av: Aenigma

Fliickan; Tack så mycket! :D

2006-12-10 @ 12:24:11
Postat av: julia

tack så jätte mycket! :D

2006-12-10 @ 12:45:32
Postat av: Amundmona

This is great please keep on the good and wonderful work.

2010-02-12 @ 11:25:38
URL: http://amundmona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback