Onsdagens & dagens; Korall & vicktorianskt

Gårdagens enda inlägg kändes väldigt viktigt för mig att skriva och jag vill inte att någon ska känna sig tvingad att ta ställning på något sätt, dock tror jag att det är bra om man läser och tar sig en funderare.
För att blunda för problemet gör ingenting bättre!

Onsdagens klädsel blev en Aenigma tolkar lucia med modenr twist kanske?!
Loose jeans, Levis
Svart, tunn, långärmad tee, Koola Anna
Korallfärgad tunika, present
Svart sidenband i midjan med rosett 
svart, långt halsband gjort av mig & brett silverarmband
Utsläppt hår som gav än mer Lucia feeling, mot min vilja dock!




Dagen har varit lång men ganska bekväm. Dock blev det ganska så känslosamt när den australiensike utbytesstudenten i klassen, vännen O, skulle hålla sitt övertygande tal på svenska B. Hon talade om hur viktigt det är att man reser och att det verkligen ger en distans och får en att uppskatta saker mer. Och eftersom hon åker hem nästa vecka, efter ett år i Sverige, blev det känslosvall hos alla och hon grät, läraren grät och de flesta i klassrummet grät. Väldigt jobbigt att hon åker, när man upplevt så mycket med henne! Och på onsdag kommer det att bli en heeel del Aenigma tårar!...
Dagens klädsel;
Nya svarta stupisar(yei!:)
Svagt puderrosa, ny tee med puffärm och detaljer vid ringningen, Åhléns (barnavdelning...)
Svart "skjorta" med sidendetaljer, band i midjan och knappknäppning, Gosha
Halsband med metall och glaspärlor, Indiska
Vinterballerinor, rosa matchande strumpor naturligtvis och nytt diadem

Kommentarer
Postat av: Bohemica

Superfint!

Postat av: Aenigma

Bohemica; tack så mycket!

2006-12-20 @ 16:49:48
Postat av: Johanna

vad sött :)

2006-12-21 @ 21:44:56
URL: http://johannastic.webblogg.se
Postat av: Aenigma

Johanna; Tack! :D

2006-12-22 @ 11:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback