Brainsurgery, someone?

Väntar på att bilder ska ladda upp och att mat ska bli klar därför gör jag som vanligt någonting som jag inte borde. "Näjmen, en utamaning! Den kan jag knåpa med!" Så låter det här, ordagrant, och jag inte bara har ännu en gång fastnat i utmaningar/listor, jag pratar även med mig själv...
Ålder: 18 &... 6 månader! :)
Längd: cirkus. 1.60
Vikt: Ojsan hoppsan. Jag vet faktiskt inte. Men ca 50 kilo brukar det vara.
Favoritkändis: Jag har ingen, är inte så kändisfixerad alls. Men intellektuella kändisar föredras.
Skostorlek: 32-34
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Gröna
Favoritfilm: Har ingen favorit, men gillar filmer med innehåll. & allt från Tim Burton. & Quentin Tarrantino. 
Favoritskor: Flipflops.
Drömjobb: Designer, antingen modedesign eller kanske industridesign.
Favoritbutik/Sverige: Zara, Topshop, H&M m.m
Favoritbutik/utomlands:Det varierar från land till land.
Favoritkaffe: Non coffedrinker
Ebba eller Sofi: Pest eller kolera, Ebba vs. Sofie? Hm, Sofi, I guess
Favoritstövlar: Gummistövlar? Nja, high heels är ju inte för mig men uggisarna och de andra bootsen.
Hur mycket lägger du i månaden på kläder: Varierar kraftigt, ifrån 0- till svindlande höjder..
Hur många skor har du: Är inte säker, kanske 35 - 40 par?
Louis Vuitton eller Gucci: Gucci, men inget fel på LV.
Kilklack eller stilett: Tricky, med stilett tror jag?
Favoritdesigner: Det varierar från säsong till säsong, men Marc Jacobs & Chloé. Burberry osv.
TV-program: Lost, CSI, Ugly Betty, Greys Anatomy & Desperate Housewifes.
Drömutseende: Man ska tycka om sig själv för det man är, inte så man "borde" vara.
Fulaste plagget i din garderob: Det rensas ju ut, men kanske något träningsplagg eller fleecetröja?
Klänning eller kjol: Klänning. I´ve just been addicted to it.
Favorittidning: Elle
Länder du varit i: (Sverige) Norge, Danmark, Tyskland, Belgien, Frankrike, Schweitz, Österrike, Grekland, Tunisien, Egypten, Karibien, Dominikanska Republiken. Någon glömd? Inom kort blir det fler.
Favoritplats i hela världen: Sommarhuset i skåne, Båstad & väst indien.
Favorithändelse i ditt liv: Under resor, och tillfällen när jag varit som lyckligast.
Husdjur: Två bröder? Nej, inget men vill ha en dobermann.
Drömbil: Inget korkört, inget behov av bil. Annars skulle jag kunna tänka mig något litet & svart.

Kommentarer
Postat av: läsare :)

gillar din blogg, alldaglig men med lite edge. hoppas förresten inte du vill ha en dobermann bara för att de är fina att se på. keep up the good work :)

2006-11-29 @ 17:40:10
Postat av: Anonym

Läsare:); Tacktack! Ett djur har man aldrig för att de är fina att se på. Visst är dobermannhundar väldigt fina men jag tycker att det är en lagom stor hund med bra pälslängd eftersom vi har en hel del anlag för allergi.
Naturligtvis ska jag fortsätta med "the good" work.

2006-11-29 @ 19:10:11
Postat av: Hannah

Oh!
Jag snor, hörrö! ;)

Postat av: Anddoston

Hello admin, nice site!
Good content, Beautiful design, thanks!
Greetings

2007-12-27 @ 13:05:39
URL: http://anddoston.blogspot.com
Postat av: Gustavmichelle

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2009-09-08 @ 10:35:23
URL: http://gustavmichelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback