Dagens; Packlista & casualty

Man har tid om man tar sig tid. Jag tar mig tid mellan sminkning, packning, ångest över att jag glömmer någonting, planering inför dagen och färden till Åre där liftkort skall inköpas.  Puuha!
Dåålig bild på klänningen men det var vad jag lyckades åstadkomma igår;
Nya klänningen från H&M, grå babydollmodell med stjärnor
Lila/brun tröja med 3/4 ärm, H&M
Vita strumpisar x 2, Åhléns
Uggisar
Mavala Mexico på naglarna & lång kedja med kotte, guldhjärta och hjärta med diamanter
 


Resekläder inför natten på tåget till Stockholm, jag haaatar tåg, blir ovanligt casual och tråkigt för att vara jag men det finns ingen som helst mening att svida upp sig det minsta när det är klassen + lite annat folk och bara halväckliga tåg som omgivning.
Korallrosa linne, H&M
Svart långärmad tröja med knappar och dödskallar/stjärnor, H&Ms barnavdelning
Mörka loose jeans, Levis twisted
Skidstrumpor + uggisar & lite Mavala


3
Så här duktig är jag på att packa när jag ska vara borta endast till på lördag och har blivit väldigt mogen och inte behöver 17 par tröjor och 5 par jeans. Jag är en mästare på att överpacka, använda 1/3 av kläderna och sedan klaga på övervikt. Nu blir det lilla dramaten med det nödvändigaste, man kan ju alltid köpa nytt eller som min mamsell filosoferar "det man inte har med sig, det köper man", och jag kan dra omkring på den på lättaste möjliga sätt. Med en DV Mode i högsta present hugg, musik i öronen, egen kupé och väl valt sällskap lär även detta flygplansbarn överleva en natt på tåg!?? 

Kommentarer
Postat av: Bohemica

Ha det så trevligt!
Kram.

Postat av: Aenigma

Bohemica; Tack så mycket! :) Kram

2006-11-25 @ 16:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback