Garderobsmarodören

Nog för att jag visste att jag hade världens bästa kompis, smöööra meeera, men ibland blir hon för snäll.
Som den nyfikna, tjuriga, klädbesatta pygme jag är rotar jag alltid runt i raringens garderob för att se vad nytt hon köpt. (Jag städade faktiskt efter mig!)
Utan att veta riktigt hur det gick till hade jag plötsligt 4, nej 5 för en glömde jag, tröjor att lägga till i min redan eskalerande, sprängfyllda garderob. Puss & tack, Sannan min! Saknar dig redan. :(

2

1. Svart hoodie med turkost tryck, myströja som används i skrivande stund.
2. Vit stickad kofta med rosa detaljer, La Poupée design.
3. Mysigaste rosa koftan med tillhörande liten pullover i samma blekrosa färg.
+ En tunika, ej med på bild, i blått med mönster.


Dagens playlist;
Placebo - Nancy boy
Flyp side - Never be the same again/ trumpets
My chemical romance - Welcome to the black parade
Placebo - Infra red
Lupe Fiasco - Day dreamin´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback