Hard work, work

En lektion idag, jibbing/idrott, och då blir det gymmet för hela slanten, därför ägnas resterande dagen åt plugg, pillande med de levererade pärlorna och lite blogg. Skickade nyss iväg två svenska arbeten och ska strax göra mig fit for fight för att lyfta tunga järngrejer, flåsa på en träningscykel och skratta åt när det andra könet försöker ta alldeles för stora vikter. Oj så underhållande.
Ritade en bild igår lite oengagerat under tiden jag funderade på skolan och efter inspirationsbilder på internet. Resultatet blev väl motsatsen till hur jag ser ut idag, kofta, mjukisbyxor & oborstat hår, men man kan ju önska att man såg lite mer proper ut med hög sekreterarkjol, knästrumpor, ankelboots med gigantiska rosetter, hängslen och blus/skjorta. Dessutom fick modellen för första gången glasögon för den rätta "flitig-looken".
Hard work, work

Lite bakgrund också med serietecknar-stads-siluett, väglampa och trottoar.

Nu har jag inte alls tid med det här, som om jag hade tid med det innan..., utan måste rusa iväg för att hoppa i lite träningskläder och se extremt pigg och starkt ut. Knorr...

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag vill oxå kunna rita så fint.. usch ja träning idag.. det ä riaf skönt när man är klar med det.. kan vara lite stolt över sig själv

Postat av: ELIN

Hurru, jag såg bilden du hade ritat till Vicky! Så sjukt fin, du är asduktig! :)

2006-11-14 @ 16:24:44
URL: http://eliinpeliin.blogg.se
Postat av: Aenigma

Nadja; Vi kan alla olika saker, jag råkar kunna rita litet och du är säkert bra på en massa annat! :) Precis, jag känner mig grym efter att ha gymmat nu. Härlig känsla.
Elin; Tack så mycket! :D

2006-11-14 @ 18:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback