Hårfrustration

Arghhh! Jag fick ingen klipptid på fredag som ville! Vad ska jag göra nu? Är i akut behov av att klippa och göra någonting med det, tona lite och bli lite glad av att se fin ut i håret. Dessutom vill jag ha lite civiliserat hår när vi trallar runt i hufvudstaden nästa vecka. Jag kan ju inte åka till lägenheten i Norrköping och gömma mig... Jag har brutalt långt hår, jag skulle kunna strypa någon med det &something has to be done! (Kan jag åberopa att mitt hår är våldsamt och aggressivt för att knycka en tid?)


Se bara så ondskefullt det ser ut... och att det dessutom fastnar i allt och alla

Kommentarer
Postat av: karoliina

jag hade jättelångt hår ett tag, men blev less
jag blir fort less på saker

Postat av: a.

jag skulle döda för att få så långt hår men jag motstår frestelsen, för jag har en känsla av att även om jag nu skulle mörda någon så skulle mitt hår nog inte bli längre :/^

2006-11-14 @ 22:36:20
URL: http://diebratdie.blogg.se
Postat av: Aenigma

Karoliina; Jag har haft långt hår så länge att jag skulle bli knasig utan det tror jag?!
a.; Haha, du har nog en poäng med det. :) Så döda ingen för det bli mest en massa problem för någonting som är lite onödigt.

2006-11-15 @ 16:01:42
Postat av: rooni

ååhhh, jag vill också ha långt hår:p

2006-11-15 @ 16:15:23
URL: http://rooni.blogg.se
Postat av: Aenigma

Rooni; Det är bara att spara, spara, spara. Mitt är ju flera år långt så att säga! Frågan är om man orkar med det? :)

2006-11-15 @ 16:39:59
Postat av: LinaLove

Jag hade jättelångt och min naturliga färg förut. Men jag blev faktiskt mycket finare när jag klippte av det. Och jag har fått massor av komplimanger för mina ögon seda najg förgade det mörkt.
Fast det är jobbigt när man börjar få blonda rötter.

2006-11-15 @ 21:13:31
Postat av: Aenigma

LinaLove; Jag skulle få en sån ååångest av att klippa det! Har haft långt så länge och det är s jag liksom. Jag är alltid minst, med små händer, små fötter, små öron. Men längst hår det har jag och det blir svårt att klå! :D
Fast ibland skulle jag vilja ha en enkel liten Nicole Richie frisyr med kort hår och lång lugg.

2006-11-16 @ 17:27:55
Postat av: Emelie

Wow..det är sällan man se någon med så långt hår :) Snyggt!

2006-11-17 @ 10:40:21
URL: http://emeliesfantastiskaliv.blogspot.com/
Postat av: Aenigma

Emelie; Oh tack! :D Nej, det är ganska ovanligt, speciellt när man ändå är 18 år. Det är vanligare med långt hår på mindre barn liksom. Men, jag får försvara minortiteten av det!

2006-11-18 @ 14:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback