Huvudet på sniskan

Ojsan Hoppsan. Dygnet är vänt på ändan och allting är lite smårubbat. Men det är det banne mig värt!:D

Kom hem imorse ifrån Sthlm med nattåget och trots att jag ändå sovit en del så ramlade jag i säng och vaknade... eh... klockan 15.13 av att telefonen ringde eftersom det bara är jag hemma. Nåväl, det har varit helt, ursäkta, jävla underbart och jag ville inte alls hem. Älskar Sthlm, har alltid gjort det, och kommer att minnas hela resan väldigt länge förhoppningsvis. Av många skäl kommer det att minnas, t.ex har jag yttrat citat som antagligen kommer att gå till historien & gjort grejer som kommer att bli vandringssägner. Men det bjuder jag på, för attans vad det var roligt! 

Update och resumé imorgon när hjärnan är lite mer på rätt sida och hjärngloberna inte hoppar kråka.
 
"Jag vill verkligen inte gå ut, men det hade varit roligt om jag ville gå ut och alltså inte, inte ville gå ut ikväll"

- Citerat Aenigma. (Det är fullt förståligt att man inte förstår vad det betyder... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback