Mån- & tisdags äventyr

Det hände lite för roliga saker för att det skulle undgås att ritas om så det illustrerades igår av mich som sedan blev för trött för att lägag upp det!
Måndagen hade vi volleybollturnering och de som känner mig vet att jag, jag älskar volleyboll.
I vanlig kämparanda hade vi temautklädning och vårt lag looked great som punkare. (Dock fick vi sneeeda blickar ifrån de "riktiga" punkarna på skolan) Och kanske var det våra snygga outfits eller helt enkelt goda spel, jag tippar på en kombo, som gjorde att vi kom tvåa. Och satan i gatan vad kallt det var i ishallen...

Igår rutschade vi som sagt omkring i skidbacken och hade det bra under tiden alla vanliga elever var i lektionssalar, så jag ska inte klaga. Däremot var det väldigt svårt att iklädd massor av varma kläder och pjäxor få ned skidutrustningen som var betydligt högre upp än vad jag nådde.
1

Och bloggen har äntligen fått lite personlighet! Jag är en sån oerfaren trixare med blogg-makeovers men med hjälp av broder blev det riktigt bra. Kanske blir det mer, eller inte. Jag diggar kombinationen av svart, turkost & rosa. Faaast, det hade varit cute med en dödskalle... ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Yes... det är snyggt. :) Och du ritar ju för jefla bra. :|

Postat av: karoliina

he he he

som alltid söta bilder

2006-12-01 @ 00:58:31
URL: http://karoliina.blogg.se
Postat av: Liv

wow, du är duktig! freehandsgrafiker kanske är din framtid?

2006-12-01 @ 09:59:43
URL: http://www.supergirl.webblogg.se
Postat av: Aenigma

Anna; Oh tack så mycket! :)
Karoliina; Jag försöker att göra den söta iaf. Det är mer uppiggande!
Liv; Tacktack! Ursäkta min dumhet men vad exakt är frihansgrafiker? Jag vill ju jobba med modedesign men det finns kanske ett yrke som jag missat. :D

2006-12-01 @ 15:54:13
Postat av: Johanna

Sööta bilder ;D

2006-12-03 @ 19:41:25
URL: http://johannasmodeblogg.blogg.se
Postat av: Aenigma

Johanna; Taaaack! :)

2006-12-04 @ 17:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback