Sockersug

Pluggar för fullt egentligen men man pausar lite. Kikade runt på underbara FredFlare och fick behov av söta, fina, onödiga saker. I knalliga färger. Dock dyrt att beställa därifrån men någongång lär det bli av. För kan man motstå saker som de nedan? Inte jag i alla fall.
4
1. Egentligen alldeles för gulligt linne men vore fint under en svart kofta med guldknappar, mörka jeans och en liten scarf kanske?! Jag får trollkarlen från Oz feeling.
2. Jag avgudar det lilla spöket! Halsband med virkat, smilande spöke som skulle passa till så mycket i min garderob. Fanns även en liten fågel tror jag att det var i samma stil. Cute!
3. Fina, annorlunda tees att göra outfits roliga med behöver man ju alltid. Denna skulle ytterst gärna kunna få komma hem till mig. Grå, bomullstee med tryckta dödskallar i rosa/blått som skulle funka utmärkt mot mitt silverhalsband med just liten blingbling dödskalle i rosa/blått.
4. Cravings på hög nivå! Fin, vardaglig men ändå uppklädd liten klänning i grått, finns i brunt, med muddar, ganska mycket vidd i kjolen och rosett vid halsen. Svarta strumpisar, en fin färgglad brosch, basker och ett par små stövlar. Någon som vill ge en liten människa en liten klänning?

Kommentarer
Postat av: Bohemica

Åh så SÖTT! UNDERBART!

Postat av: Danni

Spöket var ursött!

2006-11-12 @ 17:45:33
URL: http://miumiu.blogg.se
Postat av: Anonym

Bohemica; Jag veeet! Vill ha allting och karamellisera hela min garderob. :)
Danni; Visst är det?! Ser så pillemariskt ut med det lilla leendet!

2006-11-13 @ 15:58:56
Postat av: sofia

klänningen och spöket... jag dööör!

2006-11-14 @ 14:14:30
URL: http://sofiaovarlden.blogg.se
Postat av: Aenigma

Sofia; Hoppas att du dör av samma anledning som jag. Därför att de är så underbara! :D

2006-11-14 @ 18:41:07
Postat av: sofia

nej för att dom va så äckliga! haha, superdupergulliga båda två! :)

2006-11-14 @ 20:50:46
URL: http://sofiaovarlden.blogg.se
Postat av: Aenigma

Sofia; Haha, vad du är roligt då... :)

2006-11-15 @ 16:03:35
Postat av: Pellesara

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2008-09-17 @ 14:09:30
URL: http://pellesara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback