What comes around goes around

Det är jobbigt när man verkligen vill blogga men av spidda omständigheter och ting inte kan och hinner.
Just nu är det så för mig. Projektarbete, som är roligt men tar tid, lite annat skolarbete, som är tråkigt och tar tid, planering inför att åka till Stockholm imorgon och vara borta till på lördag och så vidare.

Hufvudstaden får som jag innan nämnt ädelt besök av nästan hela vår gymnasieskolas bestånd av de som går tredje året på gymnasiet. Det kommer att bli Saco-mässa, shopping, besök i riksdagen, klubbande och en massa annat. Tur för lilla mig att jag är ledig frånsett en enda lektion imorgon då jag bara ska till Åre och köpa årsliftkort. Sen skall det packas, slappas och bloggas lite förhoppningsvis. Tjo!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback