Aenigma

Dagens lilla Aenigma bild. Med halstablett i munnen och tekopp i högsta hugg mår man ändå ganska bra när man är förkyld. Knatade just iväg och duschade och det gör ju faktiskt att man känner sig lite mer pigg och fräsch, dessutom varm med en massa stickade, ulliga, lager på lager kläder som gör mig till en vandrande liten michelingubbe. Imorgon blir det skola igen med en lektion och förhoppningsvis en del pyssel knåpande med mina glasbitar.
Aenigma

Var tvungen att rita en bild på lilla kärleken, min habibi, älskling och angeletta. Okej, det där fick mig att låta som om jag vore tio år och vars största glädje i livet är en ponny, men ni som är hästmänniskor, ni vet hur det känns när man fäster sig vid en liten polle. Och just denna polleponny är speciellt på det där sättet som bara vissa, få är!

Kommentarer
Postat av: Joline

Har tittat på flera av dina bilder och måste säga att du är fantastiskt duktig på att teckna ! Och jag håller med, har man fäst sig vid en speciell ponny/häst (ponny i mitt fall) så är man oftast fast sen. En del vill man bara ge all kärlek man har :)

Postat av: Matilda

hejsan!
jag älskar era såna små söta gubbar!
Jag undrar om du skulle kunna rita en sån söt som skejtar! eller nått kul!
dom e jätta fina,rita fleeer!!

2007-06-27 @ 15:03:26
Postat av: Matilda

hejsan!
jag älskar era såna små söta gubbar!
Jag undrar om du skulle kunna rita en sån söt som skejtar! eller nått kul!
dom e jätta fina,rita fleeer!!

2007-06-27 @ 15:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback