Ge mig!

Jag skulle verkligen inte tacka nej till denna klänningen med gammalt mönster från en Ossie Clark klänning som återanvänds av TopShop. Gillar det skira, fina tyget med oregelbundet mönster i olika former och utföranden. Så himla härlig. I mitt förkylda pumpa-huvud vill jag mer än någonsin shoppa klänningar!
Ge mig!

Dagens Hiss: Är glad & på gott humör av de små sakerna i livet. Tänker önska mig en 65 000 kronors ponny i julklapp. Lost ikväll. Vilken brilliant dag!
Dagens Diss: Jag har fortfarande ett huvud som en pumpa. Orkar inte med något plugg. Har huvudvärk som gör att jag vill gråta lite emellanåt. Ajaj.

Kommentarer
Postat av: julia

jag chansar på att du ritat denna bild?! du e verkligen kanon bra på att rita!

2006-10-18 @ 13:38:44
Postat av: Aenigma

Julia; Japp, allting på bloggen som är ritat, är ritat av mig! :) Tack så mycket! :D

2006-10-18 @ 13:46:13
Postat av: julia

shit! du e verkligen jätte duktig!

2006-10-18 @ 15:12:18
Postat av: sofia

är det sant? rider du? och ska få en ponny? Jag har ridit hela mitt liv (började på ridskola när jag var 4) men slutade i gymnasiet och jag saknar det så sinnessjukt mycket! Har aldrig haft tid med egen häst men att få rida några gånger i veckan vore ju helt fntastiskt!!

Fantastisk bild som vanligt.

Postat av: Aenigma

Sofia; Mina föräldrar vet ännu inte om att de ska ge mig en ponny. jag tänker tala om det för dem när de är hemma igen! :D Haha Undrar om de blir glada? Hmm... Jag har ridit i massor av år, haft lite olika foderponnysar och hästar. Tog en paus för ett år sedan med ridningen eftersom det blev för mycket med skolan och allting annat. Saknar den hästen jag hade då jätte mycket nu. Egentligen är jag en typsik ponny människa, galen unge kräver galen ponny, men hon var ett 1.62 hög halvblod som hade karaktär för två, tokiga infall och älskade att hoppa som även jag gör! :D Visst är det roligt med dessa underbara djur? Försök hitta någon som behöver hjälp med sin häst ett par gånger i veckan. I skåne brukar det vara ganska lätt att hitta fina hästar att få pyssla med!

Tack, tack! Visst är hon bedårande?

Julia; Tack så mycket! :D

2006-10-18 @ 15:31:28
Postat av: Aenigma

Haha, det märks att jag är fökyld. Tanken går inte riiktigt fram till tangentbordet! Läs; visst är den bedårande istället för visst är hon. :D Klänningen går förövrigt att köpa på TopShop, dit ska nämligen jag styra mina små steg!

2006-10-18 @ 15:33:53
Postat av: julia

om man endå bodde i en stor stad!haha. så man kunnde springa ner på stan och köpa sig nått när man kännde för det! men men. haha. får väll spring in på top shop när man kommer till stortan nån gång!!

2006-10-18 @ 15:40:55
Postat av: Aenigma

Julia; Ja, ibland önskar jag verkligen att jag bodde i en storstad. Men men, det är ganska bra att inte göra det också! Det är ju så extra kul när man väl åker till en större stad och hittar en massa och verkligen kan unna sig saker man vil ha, eftersom man just inte får tillfället så ofta!

2006-10-18 @ 15:44:03
Postat av: julia

precis! det har du helt rätt i! det e rätt skönt att bo i en lite stad och slippa all stress!haha. lr ja! storstads stress! :P

2006-10-18 @ 16:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback