Mordiska tankegångar

Idag har varit en bra dag. Fast en emellanåt arg bra-dag. Satt invirad i två meter rosa cashmerehalsduk, borde göra vem som helst glad!, och var arg på att killarna var dumma med mig. Låter trivialt men de ska akta sig, jag är en hämnadslysten jäkel! Och bara för att jag är en liten jäkel betyder det inte att jag kan slå träffsäkert och hårt...
Dessutom blir man ju ilsk på den idotiska värld vi ibland lever i när man fortfarande tillåter äckliga gubbar att gå läsa utan kastrering eller koppel. Förstår att det är obehagligt när de går så långt att de rör en. Det räckte gott och väl för tjejmaffian när vi under lördagen blev glodda på, på inte så trevliga sätt atvgubbar gamla nog att vara våra pappor! Uäck!
Mordiska tankegångar

Tänk på, alla ni, att det är ingen utom ni som bestämmer över er och vad ni finner obehagligt. Tillåt aldrig någon att göra någonting om det inte är till 100 % okej!

Kommentarer
Postat av: Vicky

Hej igen. Förlåt att jag inte svarade särskilt fort när du var så snäll och gick utanför de regler du brukar sätta upp. Har bara en hel massa att göra i skolan (borde egentligen inte ens skriva denna kommentar då den inte finns inskriven i min kalender).

Om du fortfarande har lust att rita en sån där cool bild så skulle jag tycka att det vore jätteroligt! Gärna en tjej med en massa galet krulligt hår (som är lite av min symbol), lite coola kläder, lång ska hon va! Ja, jag vet inte. Låt kreativiteten flöda!

//Vicky

Postat av: sofia

Gulle dig! Jättebra skrivet, fantastiskt ritat (som vanligt) och stort tack för din långa och bra kommentar. Tar åt mig av varenda ord!
KRAMAR

2006-10-12 @ 00:35:30
URL: http://sofiaovarlden.blogg.se
Postat av: Aenigma

Vicky; Det är luugnt! Jag ska klura och fundera lite över hur "hon" ska se ut och sedan rita. kan ta ett par dagar, men den kommer. Så fortsättning följer... mission tjej med attityd!
Sofia; Det var så lite så! Blev bara så arg när man läser om sånt och inser att det fortfarand tillåts finnas sådana äckel gubbar med för lite tankeverksamhet! Stå på dig, tjejen!
Krama:)

2006-10-12 @ 17:37:24
Postat av: Vicky

TACK!!

2006-10-12 @ 19:18:57
URL: http://vickys.webblogg.se
Postat av: Abdirahmanselina

Very interesting & professional site.

2010-02-17 @ 10:01:03
URL: http://abdirahmanselina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback