Morgongåva

Kom upp till frukosten ca klockan 10.00 imorse, inga lektioner idag, och fick en liten present av mamsell som var i Sthlm igår och kom hem mitt i natten. Jag som illrat omkring som en lämmel efter just strumpbyxor de senaste veckorna men inte lyckats hitta det blev naturligtvis glad. Ett par vita, ett par svarta från Åhléns. Mjuka & sköna! Mamsell skvallrade dessutom om att de hade massor av fina färger och mönster, så det blir att bege sig dit när vi åker till Stockholm om ca en månad med skolan.
Morgongåva
Den fina bakgrunden är min precious filt från Egypten som inhandlades efter mycket prutande och tjurande från min sida i en butik i Hurghada. Vill Kajsa ha något, då ska Kajsa ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback