Pumpsparad

Alliterationsmästaren är i farten igen! När jag provade klänningen var jag tvungen att ta på mig ett par heels för hållningens skull och då hamnade jag i gardroben där en del av mormors gamla kläder och skor huserar. Fann många par skor som alla är en/ett par nummer för stora för mina små plutte fötter men jag tog på mig ett par i alla fall. Och eftersom jag inte har något bättre för mig kan ni få kika på några av de små vintageraringarna! Alla är i skinn/läder i ganska enkla modeller med låg klack och diskreta detaljer.
Mina favoriter är de svarta som på den nedre bilden står närmast kameran till vänster. Svarta, superfint skick och med en liten, enkel och platt rosett snett över foten. Dom röda är häftiga men alldeles för stora och absolut inte min stil, men de livar upp bland de andra.  
skorskor

Dagens Hiss: En lektion idag & Desperate Housewifes ikväll!
Dagens Diss: Prov/läxförhör imorgon, fortfarande förkyld...

Kommentarer
Postat av: Jankan

Det ser ut som om skossingarna står och pratar hemlisar! =P

Postat av: Aenigma

Jankan; Haha, ja det gör det ju! Tänkte jag inte på förrän du sa det. :D

2006-10-24 @ 16:58:30
Postat av: Ida Annie

De där röda hade jag iiinte bangat ^^

2006-10-25 @ 00:00:05
URL: http://stylebyida.blogg.se
Postat av: Aenigma

Ida Annie; Haha, nej det kan jag tänka mig! De är ju väldigt mycket mer du än jag. :D

2006-10-25 @ 16:25:22
Postat av: Albertviktoria

good job please keep on the good work

2008-09-03 @ 12:05:20
URL: http://albertviktoria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback