See by Chloé dröm

Jag surfade runt lite på internet och letade efter den See by Chloé stickade kofta jag såg i Köpenhamn i sommras och som fick mitt hjärta att slå lite extra. Den var svart, tunn, stilren och med instickade dödskallar... Hur mycket mig är inte det? Nu hade jag inte riktigt tålamod för att leta så länge men, ack så jag förlorade mig i allting annat från just See by Chloé. Som denna butelj/smaragdgröna sidenklänning med kort ärm, knyt i midjan och knappar. Jag skulle verkligen kunna tänka mig den! Blir att springa runt i Copenhagen på lovet och leta denna, eller ett substitut. Eller flera.
Sofia, om du ser denna raringen, om du åker över sundet i veckan, hälsa den att jag kommer!
See by Chloé dröm

Satin cap sleeve dress, See by Chloé, Net-a-porter
£ 354.00




Kommentarer
Postat av: Felice

Hrm.. Ibland skulle det sitta fint med en högvinst =)

Postat av: sofia

men vilken fantastiskt färg! Lovar att hälsa om jag ser henne (och om jag kommer iväg över huvud taget) :)

2006-10-22 @ 18:43:23
URL: http://sofiaovarlden.blogg.se
Postat av: LinaLove

...och igår var jag i seattle och spenderade en läskig mängd pengar på Urban Outfitter

2006-10-23 @ 07:06:32
URL: http://linalove.blogs.se
Postat av: Aenigma

Felice; Absolut, och då skulle man kunna spendera den på en sådan raring som denna klänningen! Jag ska på Opera om ett par veckor, jag behöver en sån klänning god dammit! :D
Sofia;Vistt är den? Ja, du måste helt enkelt åka och hälsa det i förväg! Mihi. Men jag hoppas för din skulle att du får åka över, det är ju så underbart i Köpenhamn!
LinaLove; Muäää! Sluta göra mig avundsjuuuk...

2006-10-23 @ 16:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback