Söta äpplen

Jag är väldigt svag för söta saker ibland och dessutom gillar jag verkligen äpplen. Fick värsta cravingsen när jag såg H&Ms lilla guldhalsband med små cherrys men hittade det aldrig i butiken.  Nu har Marc Jacobs gjort denne to die for klocka i äppelform att hänga runt halsen och jag blir så sugen. Skulle passa perfekt till min äppelgröna kofta, omlottblusen med blad, stravenkoftan med guldknappar, Marc J linnet... osv. Dessutom har jag även sett små skymtar här och där av halsbandet nedan som jag lånade bild av från Hotspot eftersom jag inte kunde finna den någon annanstans. kan nämligen inte komma ihåg märket. Det är nästan lika gorgeous som Marc J. klockan och skulle passa till en massa andra delar av min garderob. Så om någon känner sig manad att göra en förkyld liten stackare glad såhär på onsdagskvällen, då finns jag här! Jag behöver vitaminer för att bli frisk, och vad är inte bättre än ett sött äpple? Mihi
appleäpple


Kommentarer
Postat av: sofia

kenneth jay lane heter märket :) och visst är det gulligt med små söta äpplen!

Postat av: Lisa

Lite uttjatat kanske med alla dessa frukter att ha runt halsen....här nere har alla olkia varianter av det...gillar den gröna färgen dock

2006-10-18 @ 22:38:03
URL: http://www.jam.blogg.se
Postat av: Nadja

Jag älskar verkliegnd et röda

2006-10-19 @ 13:21:19
URL: http://nayjay.blogg.se
Postat av: Anonym

Sofia; Just det, nu när du skriver det kommer jag också ihåg det! Supersött!
Lisa; Ja, det är ju från person till person vad man föredrar. Jag har personligen inte sett ett enda äpple eller annan frukt runt någons hals!
Najda; Mmm, man vill äta upp det. :D

2006-10-19 @ 16:08:31
Postat av: Camilla

Underbara MJ!

2006-10-20 @ 09:43:28
URL: http://stilic.blogg.se
Postat av: Anonym

Camilla; Man skulle kunna tro ibland att han är gud. Nu tror ju inte jag på gud, men om det hade funnits en sådan hade han nog varit i alla fall på top 10 kandidatlista! :D

2006-10-20 @ 14:47:07
Postat av: Lauritzmaia

Brilliant site. Cheers.

2009-08-05 @ 07:27:43
URL: http://lauritzmaia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback