Chaneldröm

Just nu är jag väldigt svag för Chanel av någon anledning. Känns så härligt med blanding av gothik, klassiskt, dressat och sött. Klänningen är den svarta sidenklänningen som jag inspirerades av förra veckan och ritade min egen version av. Så här ser i alla fall originalet ut med svarta, puffiga ärmar, vidd på kjolen och hög knäppning. Som detaljer, förövrigt grymma detaljer, en brosch i halsen i form av en skalbagge, svart rosett i det ruffsiga utslagna håret och lårhöga stövlar. Riktigt, riktigt coolt. 
Mr. Lagerfeldt, you´ve done it again! 
Jag skulle kunna tänka mig klänningen tillsammans med Jean Paul Gaultiers sailor/military inspirerade jacka med sin lite klockade "halvkjol" nedtill. Tror att det skulle bli en annorlunda och ganska  häftig kombination.  
Chaneldröm
Jag vill ha klänningen. Jag vet inte när jag skulle ha den, men jag vill ha den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback