Dagens outfit

Jaa, är inne på min dag två med bloggande.
Eftersom jag är ny, vet ju typ ingen utom min mamma och pappa
om att jag har en blogg så att jag skriver ju faktiskt kan man säga till mig själv.
Haha. Rolig tanke...
Dock skulle jag lagt upp en outfit bild om det inte vore så att jag
ett, har konstigt, dreadlockliknande hår som ska tvättas, pronto!
två, har legat på vårt tak o solat, taket är svart and so am i.
tre, har trista kläder på mig som jag inte vill ska fotas till min första outfit bild.
Dock kan jag ju för framtida läsare, blir det några sådanna?, (eller framtida mig själv) tala
om att jag har på mig följande;
marinblåa zarashorts
brun/turkos panosbikini
svart piké, lacost
Mönstrad scarf på huvudet
+ barr i håret & svart färg utanpå solbrännan

Ska ändå tilläggas att jag faktiskt har varit och röstat idag och att jag
då hade på mig, för properhetens skull, svarta kabelstickade strumpbyxor,
oversized kofta (snott av papi) och små svarta ballerina med vita rosetter.
Som förstagångsväljare kände jag att jag gjorde en insatts för kung (eller inte)
och fosterland (ja, eller rikstan då) och att det var min plikt.
Blott arton år men vilka vuxen skills jag fick av det!
Nu skall här durschas och sedan locka håret, vilket lär ta låång tid.
Dessutom måste jag kanske förbereda mig för att åka till Umeå imorgon
direkt efter skolan... oj då. Fast sovmorgon imorgon ger mig ju plenty with time
så det är lugnt.!

Kommentarer
Postat av: Linn

Nu vet jag också att du har blogg! ^^

Postat av: Aenigma

Ja, det har jag!

2006-09-20 @ 16:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback