Facehunter, ny upptäckt

Brukar inte kolla så mycket på kändisbilder och sidor som Facehunter och dylikt men det är faktiskt riktigt roligt. Speciellt att se vad vanliga, riktigt bra klädda, människor har på sig. Sådana där som går på gatan och som man tänker "shit, hon/han klädde sig verkligen coolt" om. Det är roligt att bli inspirerade av det vanliga folket men som ändå klär sig med det där lilla extra som kanske inte vem som helst skulle ha på sig. Önskar ganska ofta att jag själva skulle vara lite modigare, våga ha på mig saker som jag tycker om men som ingen annan på min skola har börjat använda än. För på skolan där jag går är det ändå mest casual/sportigt som gäller. Kanske är det för att det är Jämtland, kanske för att folk inte är lika intresserade av mode eller för att klimatet helt enkelt sätter stopp för vissa saker. I vilket fall som helst så är det hoodisar som gäller, jeans och en t-shirt. Gärna från surf/skidmärken som Roxy, Burton och Ripcurl eller helt enkelt helt igenom från kedjor,H&M BikBok GinaTricot, med hyffsat lite eftertanke. 
Men, jag bryr mig inte så mycket längre. Så länge jag kan gå i de kläder jag vill, läsa mina modetidningar och drömma om lite Marc Jacobs och inspireras av trender som ännu inte nått ovan Stockholm, då är jag glad och nöjd. 

Facehunter, ny upptäckt

Tyckte vid första anblicken att hon klädde sig så himla sött. Vid närmare insyns såg jag senare att hon hade bar mage och läskigt utstickande höftben men det var endå en fin outfit på något sätt. Om hon haft någonting under, en tee eller långärmad grå tröja, så skulle det funka lite bättre dock.
Gillar capen starkt med bollarna, luvan och fickorna. Skulle vilja ha en sån i min garderob också, utöver en vinterfodrad med päls. Shortsen var inte så speciella men jag diggar ballerinorna i dockmodell med spänne.

Nästa inköp får kanske bli en capa, jag ska ju inte ha en till jacka men en cape är väl ingen jacka.. eller hur? Det räknas mer som... ett mellanting!


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, capen var jättefin, så speciellt med bollarna! :)

Postat av: Aenigma

Ja, visst var den?

2006-09-24 @ 17:51:31
Postat av: Hannah

först ser man inte att hon är bar och att höftbenen sticker ut så, men när man kollar närmare CREEEPY ;P

2006-09-24 @ 18:52:52
URL: http://fashionita.blogg.se
Postat av: sanna

det är riktigt skoj att spana in alla coolt klädda människor :)

2006-09-24 @ 18:58:56
URL: http://spaderdam.webblogg.se/
Postat av: Aenigma

Hannah; Ja, det blir lite undernärd varning på henne men hon är ändå cool på något vis. Fast hon skulle må bra av lite mat helt klart!
Sanna; Har just upptäckt det roliga med att göra det och det är kul på många sätt, man får ju så mycket inspiration i sin egen klädsel.

2006-09-24 @ 20:16:10
Postat av: JAM

alltså jag tycker att du har en väldigt fin blogg , kan inte vi länka till varandra så att vi hittar till varandra sen :)? kram

2006-09-25 @ 09:30:22
URL: http://jam.blogg.se
Postat av: Aenigma

Du behöver inte mitt godkännande för det, för det behöver man väl inte när man länkar någon?. Länka på! :)

2006-09-25 @ 09:48:28
Postat av: Camilla

Du är utmanad!

http://stilic.blogg.se/250906092941_bst_kldda_kndisar.html#comment

2006-09-25 @ 12:50:08
URL: http://www.stilic.blogg.se
Postat av: emma

åh, i looove Facehunter!

2006-09-25 @ 13:03:34
URL: http://ramde.webblogg.se
Postat av: Aenigma

Emma, ja det är kul att kolla in!

2006-09-25 @ 16:05:02
Postat av: JAPSI

Nu kan du kolla in den nya köndishemsidan. Allt om IDOL och allt om kändisar. Nytt varje dag! Testa att kolla in den!
Kramar JAPSI

2006-09-25 @ 16:13:33
URL: http://JAPSI.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback