Fredags fint

Satt bara och ritade lite olika bilder, och detta blev resultatet. Den ena känns som en feminin gubbutstyrsel med korta kavajen, hängslen och farfarströjan, men jag gillar den "arbetar"/klassiska looken hon fick. Skorna är inspirerade av gardeniorna som jag ioförsig tycker är fula men som passade till kläderna som jag ritade först.
Den korta klänningen tänker jag mig som en oversized, stickad polotröja i grått. Jag har nämligen en sån själv som ska användas som klänning i år, vilket den inte gjort innan. Tror att det kan bli riktigt mysigt med tjocka strumpbyxor under och söta ballerinas och stickade sockor.
Fredags fint

Ha en trevlig fredagskväll, alla ni!
Imorgon blir det Åre höstmarknad, ullkappa på!

Kommentarer
Postat av: clara

vilken söt blogg med fina bilder!

Postat av: Aenigma

Clara; Tack så mycket! :)

2006-10-01 @ 11:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback