I brist på annat...

Om jag nu inte hade något annat att ha på mig skulle detta kunna vara ett alternativ.
Synd bara att jag nu inte har någon av ovanstående, än.

Har inte riktigt kunnat sluta tänka på koftan i grått leopardmönster sedan jag såg den på H&M i Östersund för säkert en månad sedan. Tror inte att den finns kvar där eller någon annanstans men, kanske så...

Skon är en sötnos som egentligen är alldeles för söt och lack-ig för mig men den tilltalar på någon sätt ändå. Är det någon som sett koftan på ett H&M nära er på senaste tiden?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar skorna!

2006-09-26 @ 19:54:41
Postat av: Estelle

Oj, det var från mig!

2006-09-26 @ 19:55:03
Postat av: Aenigma

Estelle, Ja, visst är de..bedårande är det ord som kommer för mig när jag ser dem?! :) Är riiiktigt sugen på dem. Men jag är osäker på om jag kan ha dem, för jag har så små fötter. För de har väl inte storlek 33-34?

2006-09-26 @ 19:56:36
Postat av: Amanda

Koftan finns på hm.com, under Dam - Divided - Toppar/tröjor, om du inte kan hitta den i butik. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback