Oh, happy day...

Idag är en glad dag, en glad dag det är idag, glad idag dag det är idag.
Okej så glad är den väl inte men jag blev lite påverkad av min egen teckning med det enorma
high on life leendet jag har.
Oh, happy day...

Jag brukar få höra att jag ser så pillemarisk ut. Eller snarare full i fan. Men det är jag inte alls.
Jag planerar nämligen mina ondskefulla illdåd väldigt bra och avslöjar ju mig inte genom att
se misstänkt doktor evil:ig ut. Då kan jag ju lika gärna sitta med en vit katt i knät och klappa på.
Mihi...

Kommentarer
Postat av: linalove

Oj, jag alskar de har... de aer sa sota.. Jag vill ocksaa vara en liten tecknad seriefigur!

Postat av: Aenigma

LinaLove; Oh tack! Idag var en sån bra dag, och då går man på sunshine! :D Livet som seriefigur är svårt, man får verkligen kämpa för att byta outfits! ;)

2006-09-28 @ 20:51:37
Postat av: Olalejla

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2008-11-12 @ 11:16:23
URL: http://olalejla.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback