Saint Tropez

Var inne på Åhlens i Umeå och kikade, blev glatt överraskad och såg att de hade riktigt mycket som var fint, dessutom från märken som jag gillar. Sånt händer inte på Åhlens i Östersund nämligen.
Bland annat från Saint Tropez som jag har en del kläder av som jag tyckt gått ned sig på senare år men nu hade de ett rejält uppsving. Söta koftor, blusar och små jackor i härliga färger.
Fick en broschyr med höstkollektionen och hittade ännu mer fint där som gjorde att den här bilden nedan blev ritad. Några av de saker jag tyckte om. Bland annat den tunna "blusen" som var i en superfin ganska mörkt blå färg med matchande mössa stickat med lite guld. Även kavajen med den korta, puffiga ärmen var något jag skulle kunna tänka mig och den nedersta kofta/kavajen i lite grövre tweedaktigt material.
Jag vill inte ha höst, kom tillbaka sommar!, men man blir ju lite sugen på att klä sig i stickat och mysigt varm...
Saint Tropez


Kommentarer
Postat av: Hilde

jättekul att se dina teckningar! verkligen snygga.

Postat av: Aenigma

Tack så jätte mycket. Jag hade kanske inte tänkt från början att lägga upp så mycket tecknade bilder, men just nu är jag inne i en period då jag ritar mycket och då kan jag ju lika gärna lägga upp det!

2006-09-23 @ 11:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback