Självporträtt

Jag blev så ilsk på mig själv när jag inte kunde lägga upp en outfitbild som jag bemödade mig att ta till spillo idag så jag bestämde mig helt enkelt för att rita en liten bild. Det skulle jag kanske inte ha gjort?
Nog för att jag brukar rita mina små "gubbar" av vänner och bekanta men idag blev det heelt misslyckat.
I vilket fall som helst så är detta, ungefär, hur jag såg ut idag på skolan.
Färgerna stämmer inte riiiktigt i nyanserna, jag hade inte så galen blick (eller?) och jag har inte bodybuilder breda axlar. Men annars så...


Självporträtt



Kommentarer
Postat av: karoliina

i brist på liv surfar jag runt på internet, jag ser fram emot när du får din kamera att fungera. Du tecknar mycket snyggare än t.ex. Bohemica. Rent bloggtekniskt så bör du inte kritisera dig själv så mycket och rent skrivmässigt kan du lära dig av henne. Men se absolut inte det där spånet Ally (princessan.blogg.se) som en förebild. Det är svårt att skriva en underhållande blogg som på samma gång är informativ, personlig, men inte för personlig. Speciellt om man planerar att inte vara anonym.

Postat av: Aenigma

Tack så mycket! Jag uppskattar all sorts kommentarer då jag anser att även kritik, konstruktiv eller inte, alltid gör att man får en bredare och bättre bild av sig själv, om det är det man strävar efter. Och jag vill ju verkligen veta vad människor tycker. Det finns ju dock en skarp gräns för vad man tillåter att höra men jag uppskattar din ärlighet! Jag är ju så ny och kollar mest på de "vanliga" modebloggarna, har aldrig hört om Ally tillexempel så jag förstår inte riktigt vad du menar med henne, ska kolla hennes blogg så kanske jag förstår. Jag visste inte om Bohemicas blogg innan jag startade så det är inte ett medvetet copycat;ande av mig att lägga upp mina ritade bilder men jag tycker att hon har en riktigt cool blogg nu nar jag har kollat in den! Men tack för att du tycker att mina bilder är snygga! Jag vill, av många skäl, vara ganska anonym gällande vem jag är rent identitetsmässigt men ändå skriva personligt. Försöker hitta en lagom blandning. Ska fixa kamerabilder idag så att jag kan använda mig av det också. Tack igen för din åsikt, jag uppskattar det verkligen!

2006-09-23 @ 11:42:07
Postat av: Victoria

hah cute :) Jag gillar oxo att rita!

2006-09-23 @ 12:01:15
URL: http://svartvitlila.blogg.se
Postat av: Aenigma

Tackar! Jaa, ibland ritar jag seriöst, ibland oseriöst. "Självporträttet" är definitivt ganska oseriöst, men ändå, det visar ganska bra hur jag ser ut.

2006-09-23 @ 12:13:23
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: Lina

hej, förresten, jag älskar den här bilden av dig själv, jag satt och slö-surfade lite och min kille tittade över axeln på mig och såg bilden, han blev helt eld och lågor och tyckte att det var sjukt koolt. Och han är GRYM på att teckna själv.

2006-09-25 @ 02:10:15
URL: http://linalainen.blogs.se
Postat av: Aenigma

Lina; Oj, tack så jätte mycket! Om du anar hur glad man kan bli av något som det du skrev. Det gör nog min dag för idag! :) Jag ritar ofta mina egna små "gubbar" lite här och där vid olika tillfällen. De är min signatur kan man väl säga. Bara för din skull, för att du gjorde mig så glad, ska jag lägga upp en ny efter skolan.

2006-09-25 @ 10:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback