Utmaning

Saker jag antagligen inte skulla kunna använda, trots trendfaktorn:
- Hög midja. Möjligtvis om den ändå inte var så hög. Fast jag tror faktiskt inte det ändå.?
- Top med högkrage. Bror alldels på vad det är för plagg men jag känner mig lätt "instängd".
- Senapsfärgade plagg. Liiite svår färg. Inget jag har i min garderob. Men man ska aldrig säga aldrig.
- Ankelboots, det funkar inte. Känns för uppklätt till skolan. Jag är en ballerinaflicka.

Men.. det jag skulle kunna ha:
- Rosetter, jag älskar dem och har det överallt till allting.
- Uniformsliknande plagg, kan vara riktigt snyggt dock inte riktigt det "militäriska" för mig. Internatskola!
- Rutigt, absolut! Rutigt är roligt och underskattat. Har faktiskt ganska mycket rutigt just nu...
- Ostylat hår, jag har aldrig en massa produkter i mitt hår. Vill inte att det ska slitas!
- Stickade tröjor, stickat is the shit just nu. Härligt, mysigt, varmt och perfekt. Gärna grått eller dovt.
- Perfekt, fräsch hy, alla vill väl ha det? Är svårare på vintern att ha fin hy dock.
- Kortkort. Inte riktigt min grej. Fast det beror ju egentligen på vad kortkort är? Jag kör på lagom kort.
- Klänning, jawohl! Har just upptäckt att klänning är ett genialt plagg. Nu behöver jag bara fler...

La till och tog bort ett par från listan som jag inte tycket passade för mig. Vill man bli utmanad på den så är det bara att haka på, ursprungligen från;
http://toe.blogg.se/250906183458_hstbegr.html#comment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback