Yeah!

Dagens lektion, dagens enda lektion (håller jag inte käften snart kommer någon att slå mig..), var bild med fritt lekande och kreativitets omsörjande. Har knåpat med min dödskalleschablon i två veckor nu och fick äntligen fart på fotoscreen;andet och kunde trycka de små liven, eller icke-liven, på mitt linne.
Det är bara beskåda och avnjuta det nervpåfrestande mästerverk som skapats och som nu i mörkt grått pryder baksidan av det ljusgråa linnet jag köpte i Umeå förra veckan.

Killarna blev lite avundsjuka men de kan ju få avnjuta min ryggtavla utan att verka... sleezy nu. Haha


Yeah!

Jag kunde inte låta bli att lägga till en liten krona på en av dödskallarnas huvud...
Mitt signum, på mitt linne.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ooh, ett modeplagg tom jag vill ha!! Jaja, jag har min Harajukudöskalle t-shirt, men frågan är om inte ditt linne är snyggare?

Postat av: Petraa

Den va galetfin! Älskar dödskallarna!

2006-09-28 @ 16:53:50
URL: http://impetraa.blogg.se
Postat av: Gilraen

nej, fy fan va snyckt! va duktig du är! :D

2006-09-28 @ 17:30:48
URL: http://gilraen.blogsome.com
Postat av: Aenigma

Linnea;Tack så mycket! Jag ville ha något grymt att trycka på linnet så jag ritade dödskallarna och resultatet är jag faktiskt nöjd med. De vart ganska söta! :)
Petraa; Tack tack, lagom söta, lagom... ondskefulla?
Gilraen; Tackar. Kul att ni gillade det!:)

2006-09-28 @ 18:00:05
Postat av: Elsa

Vad sött!

2006-09-28 @ 18:14:21
URL: http://whosdelicious.blogg.se/
Postat av: Maria

Sött. :) Och vilket sammanträffande, jag håller just på att göra ett liknande dödskalletryck själv. Fast mitt kommer ha benknotor också. ;)

2006-09-28 @ 19:13:10
URL: http://www.vildvittra.se/13
Postat av: Aenigma

Elsa; Tack! :)
Maria; Jaa, visst är det kul att trycka på kläder? Trycker du med fotoscreen eller "för hand"? Jag skippade benknotor eftersom jag gjorde flera skallar. Kul!

2006-09-28 @ 20:08:11
Postat av: linalove

JAG vill ha ett linne med de daer pa!

2006-09-28 @ 20:50:42
URL: http://linalove.blogs.se
Postat av: Aenigma

LinaLove; Det är gjort med fotoscreen, så det är ju svårt att göra det hemma men det finns ju andra tekniker. Med schabloner eller potatistryck. :)
Är faktiskt riktigt nöjd med hur linnet blev, lite old touch och lagom rockigt!

2006-09-28 @ 20:57:42
Postat av: Maria

Hehe, jag kommer inte trycka själv utan beställa från en sån där hemsida där man kan designa egna tröjor. ;)

2006-09-28 @ 21:00:41
URL: http://www.vildvittra.se/13
Postat av: Aenigma

Maria; Haha, jaha så du fuskar? Nej då det är inte fusk, bara genväg. Men jag hade det på schemat så att säga eftersom jag läser estet design. Vi skulle trycka på kläder med egen schablon, och jag gjorde denna. Hojta när du fått din tröja, jag vill se!

2006-09-28 @ 21:02:47
Postat av: lina

hm, det var langesedan jag fotoskreenade. Mmm.. oj vad kul det ar, usch... jag onskar jag laste mode igen.

2006-09-30 @ 04:12:10
URL: http://linalainen.blogs.se
Postat av: Aenigma

Lina; Ja, det är grymt kul tycker jag. Man kan göra så himla coola saker. Ska trycka något skidmotiv till mina två äldre, kräsna bröder. Tror att det kan bli bra!

2006-09-30 @ 11:59:15
Postat av: Jankan

I love this! Superintressant blogg my friend. Pissfint (ursäkta mitt hemsnickrade uttryck) linne du har tillverkad! I'm impressed. Bli kläd-designer och jag garanterar att det kommer gå som på räls! Älskar allt du gör...fast det har jag kanske sagt förut. (Kan inte låta bli att minnas mitt birthday card som jag avgudar som om det vore en värdefull klenod haha) Rocka på, och du kan nog tänkas ha en liten aning om vem jag är..

2006-10-01 @ 23:28:46
Postat av: Aenigma

Jankan; Haha tack så mycket! Klart jag vet vem det är, jag känner nog igen det alias;et. Ditt födelsedagskort är faktiskt det första jag ritade men den tekniken jag använder på alla modeteckningar här. Den funkar väldigt bra, så man kan säga att det är ganska mycket din förtjänst att bilderna bli som de blir! Jag rockar, Haha :D

2006-10-02 @ 16:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback