"You might say im a dreamer..."

"...but im not the only one"
Ja, jag hade liite, en aning svårt att koncentrera mig på första lektionen idag som innabar en massa hetsande och knåpande med fotoscreen som inte vill som jag ville. Och då kan man ju börja fundera på en del annat vilket jag gjorde ganska länge. (Ingen upptäcker en under ett bord)
Det var ju inga ondskefulla planer jag smidde heller så jag ser det som en samhällsgärning.
Att det senare gick över i en mer rebellisk anda kanske inte behöver påpekas allt för mycket.
Dock till mitt försvar, jag är ingen rebell så ofta därmed borde det vara införstått att man gör sånt ibland!
Nu ska jag härja på vinden ett tag. Pysselsmurfen inom mig talar.
"You might say im a dreamer..."

Aenigma, farligt både för sig själv och andra :)

Kommentarer
Postat av: lina

jag gillar de har teckningarna massor

Postat av: Aenigma

Oh, tack så mycket! De är roliga att göra, för de speglar mig så mycket. :)

2006-09-26 @ 09:28:24
Postat av: Ida

dude, jag är hel fascinerad över hur bra och tilltalande du ritar!

2006-09-26 @ 10:04:44
URL: http://stylebyida.blogg.se
Postat av: Aenigma

Oj, tacktack! Det är verkligen kul att få höra sånt. Man blir så glad. Min tanke är ju inte att människor ska berömma mig, det är inte däför jag lägger ut bilderna men det är jätte roligt att få respons. Vare sig det är kritik eller beröm! Lägger snart upp mer ritat! Tack igen!

2006-09-26 @ 10:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback