Yves Saint Laurents guldklänning

Jag vet egentligen inte varför jag diggar den här klänningen, men på något sätt gör jag det.
Tycker inte att modellen på bilden , vad heter hon nu igen?, bär upp den så bra men jag vet att jag har sett den på en reklam där den verkligen kom till sin rätt. Nog för att jag gillar guld, men i måttlig mängd, detta är ju guld nog för en amerikansk rappare som redan har guldrolex, guldtänder och guldkedjor runt halsen och inte kan få nog. 
Det kanske är rosetten, rosetter är min grej, som gör klänningen men i vilket fall som helst tycker jag att den är ganska häftig, om än lite i överkant! Man får ju tycka att fula saker får vara lite fulsnygga ibland.

(Hur skulle moonbootsen annars ha fått existera?) 
Yves Saint Laurents guldklänning



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback