Autobahn är en lugn plats jämfört med min hjärna

Att jag inte är så kapabel att ta hand om mig själv när det kommer till matlagning visste vi ju redan men jag inser nu, efter cirkus 2 dygn själv, att jag antagligen kommer att vara antingen a) väldigt skinny när jag kommer hem från skåne eller b) tjockiiiis eftersom jag levt på typ...ostbågar.
Nu lutar det åt a eftersom jag under dagens matinköp mest köpte saker som morötter. Och bröd.

Och om inte internet börjar fungera i vårt hus snart så att jag kan blogga kontinuerligt så kommer jag att bli en högst aggressiv, skinny liten varelse...
65
Massa saker har hänt de senaste dagarna och massa bilder har tagits. Så jag plockade ut lite här och där.
Jag gillar mina gummistövlar och jag gillar armband. Massa armband.
6
Och jag gillar verkligen, verkligen mina nya killershoes. Brutala, höga, fräsiga, (och jaaa, för stora för mina miniatyrfötter men det går, med lite vilja...) och tokigt begärliga. Jag var tvungen att ha dem. 298 :- på H&M var för bra för att säga nej. Och de är ju perfekta att strosa fram i Frankfurt med i höst!
42
Malmöfestivalen med mina favoritflickor var underbart kul. Och även om min frisyr som vanligt får alla killar att utbrista "Oh, prinsessan Leia!" så gjorde det inget den dagen. Jag var high. On life. Och skor..
3
Gårdagen spenderades alltså betydligt högre upp än vanligt. För med tanke på att jag i vanliga fall befinner mig cirkus 1.60 över jordytan så var det mer åt 1.70 nu. Det gillade den mindrevärdeskomplexiga sidan av mig.
Särskilt som de matchades med gråa stuprörsjeans, nya, plingiga armband, nya, svart singoallablus från Bitte Kai Rand vintage, ny, och favorithalsbandet med fåglar från Gina.
1

Såååå mycket blogginspiration, sååå lite tid!

Kommentarer
Postat av: julia

Kajsa gumman du e så söt! tack för det du skrev, det e alltid lika uppiggande och läsa dina fina ord! Imorrn ere skolan som gäller då, och jag hoppas jag klarar det!!
Nu har mitt internet börjat funka igen! så jag tkr du borde få inernet snart :D
ha en jätte bra dag!
kram

Postat av: Panikidyll

Älskling, du lever! Finally! Blev lite orolig. Ohh, har du köpt skorna? Dem är verkligen superfina! Och när du kommer hit så måste du ha dem på dig! ;) Snart koooooooommer du!!! Och jag börjar Chalmers imorgon. Save me? Puss

2007-08-20 @ 15:24:52
URL: http://panikidyll.blogg.se
Postat av: anna

åh är det skorna ifrån H&M!? de vill jag ha också!!
åhh!
du är skitsnygg - i shorts som i sturör!
you got the look that kills!
hihi
massa kram!

2007-08-20 @ 16:26:08
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: fashionholic

fantastiska armband och halsbandet med vingar! LOVELY!

2007-08-20 @ 17:29:01
URL: http://fashionholic.blogg.se
Postat av: petronella

Shit vilka niciga skor! varje gång jag går in på hm försöker jag kolla efter deras skor, men dom verkar alltid vara slut.

2007-08-20 @ 18:23:58
URL: http://petronellass.blogg.se
Postat av: anna

nja, alltså vive la fête var ju bra egentligen (superbra) men det var publiken som förstörde. den var så himlans tråkig! om den hade varit något bättre tror jag det hade varit en riktigt bra spelning. han killen som sjunger i bland slängde ut sin elgitarr OCH mikrofon till publiken, så lite kul var det.
haha, jag var ju också på värsta hoppla-humöret! men icke, ingen orkade gå. fegisar.
åh, gummistövlarna och allt ser superfint ut! och vad långt och fint hår du har. vill ju också ha superlångt. men jag jobbar på det! om några år, då jävlar.
och tjusiga klackar! ja, allt var väldigt tjusigt.

2007-08-20 @ 19:10:31
URL: http://hippodrom.blogg.se
Postat av: Sassy

Wow! Vilka läckra skor!

2007-08-23 @ 15:29:10
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Madame Mode

First I wanted to buy these H&M shoes too!!
But then I found the Prada ones haha
So I deleted the H&M heels from my wishlist ;)

2007-09-29 @ 00:38:20
URL: http://www.madame-mode.nl
Postat av: Jeppeelle

Nice site, keep up the good work!

2009-08-13 @ 07:54:50
URL: http://jeppeelle.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback