Dagens; Rött & lila i symbios

Efter att ha blivit väckt på morgonen av en viss herre med ungefär 60 minuters smsterror så kan man ju inte annat än undra om resterande dagen ska bli ett litet helvete kantat av en galen chilenare. Nu fick ju jag dock sista ordet.
Är i Ängelholm på biblioteket och ska skriva veckans krönika, luncha med mamsell och sedan sitta av 1 ½ timmas ordentligt, rattmuffskantat helvete. Det vill säga körskolan...
22
Är dock fortfarande glad över gårdagens kommentarer på bloggen. Undrar vad jag skulle göra utan Ena och herr. M, alternativt Mr. blogg N, gjorde ju verkligen inte allt sämre. Fast en annan herr. M kallade mig just sork. Jag har allvarliga funderingar på att bita av honom halspulsådern..?!

Fotografering i den fortfarande blöta trädgården, eller soldäcket.
Gucciinspirerad kjol med fickor i lila och rött, H&M

Vita linnen x 2, H&M & Naf Naf, Paris

Grå kofta, Filippa K.

Halsband med lila/röda/rosa platspärlor, egenknåpat. Tunna metallarmband i cremé, guld och rött, Glitter.

Grå/svart/vit/röd mönstrad sjal i håret, second hand. Flipflops, ej på bild, Benetton.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Har du mitt vita linne förresten?? Puss sötnos

Postat av: Mark

Wow så söt. Jag gissar hejvilt, har den ena Herr M ngt med mig att göra?
Jag skulle med glädje suttit på bänken med dig, hållt om dig och viskat söta saker i ditt öra..

2007-08-15 @ 17:45:37
URL: http://nucci.blogg.se
Postat av: HillieBillie

Har en viss Kajsa börjat med körkortsteorin? Duktigt! Kommer snart ha körkortet som i en liten ask du då! ;)

2007-08-15 @ 17:59:14
URL: http://hilliebillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback