Systerskap och massor av kärlek

Ibland gör ödets nycker att man får träffa människor som man för lång tid efteråt är så glad att man fick träffa. Ibland gör ödets nycker så knasiga små saker för att man ska hamna i just de där situationer att man kan bli virrig för betydligt mindre. Men ändå! Ändå är det så otroligt värt det.
För hade jag inte mått dåligt för över ett år sedan nu och börjat blogga för att hålla mina tankar på annat så hade jag aldrig funnit alla dessa fantastiska människor. Då hade jag inte fått träffa
Clarisen i verkligheten och kommit underfund med att hon är precis lika underbar som bloggen heter, jag hade inte fått alla chanser till roligheter med jobb inom journalistik och illustration och jag hade antagligen aldrig fått träffa vackraste Aniko.

Jag blir alldeles varm i hjärtat när människor är sådär genomsnälla trots att de inte på något sätt i världen har någon skyldighet att vara det. När folk är så fina därför att de ju helt enkelt är fina människor.
Vägen till mitt hjärta går ju som sagt genom söta ord, rara små smeknamn och kramar. Och Annika förtrollade sig in där innan jag ens träffat henne på riktigt. Så när vi sågs för en makalöst rolig eftermiddag i ett regnigt Norrköping kunde jag bara tacka ödets nycker för att jag hamnat just där, med just denna fina flicka.
I can´t wait until next time då jag får chansen att leka med denna sockerbiten igen!
1
Detta är antagligen världens sämsta foto där jag är med. Men spelar roll.
Annikan vid min sida får stå för det rara och söta. Jag står för det... tomtenissiga! :D
2
Ska tilläggas att människan som vi vet inte bara är vacker, ja jag har ju nämnt ett antal gånger innan att kvinnan ska signas som modell hos mig när jag blir världsberömd designer, men också otroligt himlans klok! Läskigt klockrena tankar följt av lika klockrena formuleringar av allt det där smarta. Alldeles utmärkt sällskap att mumsa god sallad med och skratta hejdlöst med åt bisarra tanter som stirrar konstant på en under 45 minuter.

Kommentarer
Postat av: Sica

Det jag tänker på innan jag själv klottrar ner en kommentar här är alla andras fina ord om dig. Du är en fin människa! Du förtjänar allt genomsnällt för det du ger alla andra. Det är så mycket spratt och glädje i dina inlägg och allt är så vackert - både dina bilder och texter. Och bloggar leder absolut till folk man annars aldrig hade träffat! Det är tex helt underbart hur en främmande människa som jag kan sitta och säga så fina ord om någon jag aldrig träffat - som dig. Mer kärlek till bloggmänniskorna!

Postat av: Mothersvea

Vad fint :) Sadana dar saker blir man glad av.

2007-12-18 @ 12:23:21
URL: http://mothersvea.wordpress.com
Postat av: Annika

Haha, hur är det möjligt att jag kan bli så ful på bild?! Antar att min självbild är skev på tvärtomsättet mot alla andra, jag tror att jag är SNYGGARE än vad jag är! Hahahahaha :D
Du är så otroligt fin, Kokajojsosa! Jag var så genomlycklig i flera dagar efter att jag fått leka med dig. Jag är så glad att vi började blogga båda två, lilla systerprinsessa! Ses snart igen? Jajajajaja!

2007-12-18 @ 12:55:23
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: Maria

låter som en bra vänskap det :)

2007-12-18 @ 13:19:50
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Maria

Vilket fint inlägg:) //mariiamiia.blogg.se

2007-12-18 @ 13:20:56
Postat av: victoria

Å vad kul, läste just om det på Annikas blogg. Men jag vill också träffa er! Fast du, jag har ju alltid trott att du bor i Norrköping och så läser jag att du bor i Åre. Vart fasen ligger det någonstans liksom... :P

2007-12-18 @ 15:51:51
URL: http://svartvitlila.blogg.se
Postat av: Jenny

HIhhi jag blir så glad när jag läser det här. Du och Annika är två av mina bästa bloggare! Du skriver ner underbara tankar du har och det är faktiskt lite samma med Annika:) Ni är underbara ! :D

2007-12-18 @ 19:24:37
URL: http://jcn.blogg.se
Postat av: underbaraclara

Åh, sötnos, vad fina ni var!

2007-12-18 @ 21:20:32
URL: http://underbaraclara.webblogg.se
Postat av: anna

det är precis sådär det ska vara! söta ni är.

2007-12-18 @ 22:15:04
URL: http://hippodrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback