Dagens; En franskinspirerad svensk rebell med Norgekänslor

Dagens klädsel är en liten mix där det som vanligt går ton i ton men där jag inte kunde låta bli att 1.) driva med min familj lite, eftersom de inte riktigt accepterar min fäblesse för norrmän,haha och 2.) göra en Snook bild.Jag känner mig lite som en terrorist med min Haltiscarf från goodiebagen jag fick av dem... eller Lucky Luke kanske? I vilket fall som helst som helst så är jag till på söndag helt klart mest glad över Norges guld i alpina VM och ska börja glädja mig över Sveriges fina medaljer efteråt. Men idag är det all Norway, som flaggan visar! ;D Haha
Vita sneakers, Fusion
Svarta stupisar, Åhléns barnavdelning...
Röd tee med Åre 2007 tryck, Halti (sponsortröja)
Röd/vit randig kofta, Lindex
Svart & rött skärp, Armani
Vit snusnäsduk med rött och svart tryck som ej syns, Halti (goodiebag present)
Röd ull/cashmerebasker, mamsells garderob


1

2
Jag tror inte att jag någonsin kommer att låta tatuera mig. Av det enkla skäl att jag verkligen vill stå för det som ska vara en del av min kropp och antagligen aldrig kommer att hitta någonting som är till 100 % mig. Möjligtvis en liten, liten snöflinga på handleden. Fröken Kajsas känsla för snö helt enkelt.
Dock så har jag & A inte alltid väldigt mycket att göra så under den gångna veckan har denna lilla bläcktatuering växt fram runt min handled. Riktigt snygg i verkligheten faktiskt!
Tycker att det är riktigt snyggt med tatueringar på rätt människor då de har rätt saker. Saker som är liksom "dem" personifierade, likt ett kroppsligt signum.

Nu ska jag gå och umgås med min familj och vila upp mig för morgondagen.
Herrarnas slalom, håll tummarna rätt, och tävling med de stora legenderna inom skidsporten senare.
Och förhoppningsvis Bygget på kvällen med E. Jag är 18, man ska helst vara 20, men jag vill sååå gärna!
Godnatt & ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Sofia Style

haha, jag är 25 och jag skuttar bättre än någonsin (med anledning av ditt inlägg). Det verkar som om du haft det riktigt roligt uppe i Åre! Hoppas du har en trevlig fredagskväll :-)

Postat av: Mill

Tjo! Heja Norge! Det verkar kul i Åre!

2007-02-16 @ 22:30:49
URL: http://millssvada.blogspot.com
Postat av: julia

måste säga hej medans jag har tillgång til intenrnet! e uppe i åre nu. och perfekt skid dag idag! tyvär ingen skidtävling jag såg idag. men sverige tog iaf silver! härligt
keep up the good work!
tja

2007-02-18 @ 18:34:27
Postat av: Camilla

söt basker!

2007-02-19 @ 10:48:52
URL: http://www.stilic.blogg.se
Postat av: aenigma

SofiaStyle; Yeah! Mna ska skutta runt trots att man inte längre är i den ultimata skuttåldern! :D
Fredagskvällen var lugn och lördagskvällen lite galnare. Haha :D

Mill; Draget i Åre har varit på max! Nu är det dock lugnare med vanliga turistande sportlovsfirare och inte den alpina världseliten. :)

Camilla; Tack!

2007-02-19 @ 11:29:17
Postat av: Mark

Men du om någon bör veta att du inte är den där tjejbloggen som bloggar om mode, så känn dig inte träffad. Jag diggar dig mer än alla modebloggande tjejer totalt!

Jag funderar fortf. på att lägga av. Finns inget vettigt att skriva om.
Dessutom så kör inte över mitt lillfinger på högra handen, har opererat det ;P

2007-02-19 @ 12:03:45
URL: http://nucci.blogg.se
Postat av: Anna

håller med dig med tatueringen, jag skulle egentligen vilja, men jag tror inte jag kan hitta något 100 procentigt

2007-02-19 @ 12:08:49
URL: http://annass.blogg.se/
Postat av: aenigma

Mark; Okej, det var gulligt av dig att säga så!
Tack, raring.
Nej, helt seriöst så kan du inte lägga av. Av alla bloggare som är killar så är du nästan den enda som kunnat fånga mitt intresse. Jag blir ju fasen till och med intresserad av att läsa om mobiltelefoner och elektroniska grejer när du skriver om dert! Och believe me jag är inte så superintresserad av det i vanliga fall...
Om du inte tror mig angående att du är en bra bloggare, vänta till lite senare idag och läs på min blogg så ska du få se! Ge inte upp hoppet, Mark!! tadadadam

Anna; Precis. Man vill ha något som är en själv liksom. Som man verkligen, verkligen kan stå för.

2007-02-19 @ 12:16:36
Postat av: Rebecca

Sööt basker!

2007-02-19 @ 16:43:10
URL: http://absolutbeccis.blogg.se
Postat av: Gautemarlin

Beautiful site!

2010-04-06 @ 09:13:21
URL: http://gautemarlin.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback