Dagens; En frusen snöleopard

Innan jag skriver någonting annat så kan jag ju bara tala om att detta inte är vad jag knallade iväg till skolan i. Hade nämligen en väldigt kall kropp att försöka sammarbeta med när jag kom hem från kylan, skidbacken och skolan så av åkte dunjackan och på åkte ullkofta, tofflor och lätt malplacerade pälsmössan. Jag har mina väldigt seriösa dagar och mina mindre seriösa, dagen var en av det andra alternativet. Så jag lekte med kameran och fick fram en ovanlig serie med kort. Beskådas nedan.
3214
Uggletofflor, Topshop
Tjocka, ribbade leggings
Ullkofta, Style
Pälsmössa (lägg märke till den lilla svanstippen längst upp!), 2Hand


Kommentarer
Postat av: Mark

Vad sött leende! :D Bjud på det mer.
Talar du förresten skånska eller det man talar i Åre? Kul att veta! :)

Jaså, busy! ;) Hoppas den kommer snart!

Postat av: aenigma

Mark; Tack, vad sött av dig! Blir lite generad, brukar inte le på kort...

Jag talar Stockholmska/ snobbig dialekt enligt många, men rikssvenska enligt mig själv. Talar absolut inte jämtska och kan tala skånska om jag vill, vilket jag inte gör. Men jag älskar att lyssna på det.

Den kommer snart! Imorgon?

2007-02-22 @ 19:18:26
Postat av: Mark

Men varför talar du Stockholmska kära Kajsa? :) Har jag missat att du bott här?
Du har väl hört mig tala på video, är det en sådan dialekt? ;)

JAAAAAAAA bild snart! tihihiihihihihih.

2007-02-22 @ 19:23:42
URL: http://nucci.blogg.se
Postat av: Nanó

du har så rätt så!konstiga miner är söta miner.. här har vi ju första klassens bevis;)

haha, Thomas är en bagatell jämfört med dig, var inte orolig^^

2007-02-22 @ 20:56:46
URL: http://nanoism.blogg.se
Postat av: Emelie

Så du är inte inföding? Trodde det jag :)
Jag älskar att läsa din blogg, du är så personlig.

2007-02-22 @ 21:50:57
URL: http://emmylee.blogg.se
Postat av: Estelle

Söt mössa!

2007-02-23 @ 13:31:26
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: aenigma

Mark; jag veeet inte! jag tycker inte att jag gör det men de flesta säger det. Eller om jag ska citera så säger folk såhär "Du pratar liksom... ganska snobbigt, fast utan att vara snobbig!" Jag vet inte hur jag ska tolka det? Nej, jag talar inte som du, mer rikssvenska med inslag av i:n och en gnutta snobbism kanske? Haha

Nanó; Jepp, precis! Fast jag var lätt mentalt störd nar jag skuttade omkring inklädd mössan och fotade. Men det var roooligt!

Vad bra! Då vet jag att jag liksom är mer värd. ;D

Emelie; Neeej, jag är ingen riktig inföding. Bara lite grann. :D
Ohh gud vad gulligt av dig! Tack så mycket!

Estelle; Tack!

2007-02-23 @ 18:12:52
Postat av: Mark

Låter ju bra. Jag vill höra! :)

2007-02-23 @ 18:30:55
URL: http://nucci.blogg.se
Postat av: aenigma

Mark; Japp! Du får höra i sommar när vi arbetar med tennisen i Båstad. När vi lunchar!

2007-02-23 @ 19:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback