Dagens; Mixmatchad förvirring

2Ehum? Först kan jag inte blogga alls. Sedan går det plötsligt jätte bra. För att sedan gå att blogga men dessvärre kan jag bara använda en bild. Och jag som gjorde så roliga skuttande poser idag. Damn. Till ingen nytta.

Håll alltså till godo med denna avkapta och trista lilla bild där man inte ser min högra hand som i verkligheten är högfärdigt vinklad! :)


Idag har dessutom alla, inkluderat ytterkläder, varit matchat in absurdum. Det är en skön känsla att veta att om man skulle få benet avkapat och hamnade hos doktorn så skulle allting iaf vara fint matchat. Från utsidan och in, från huvudet till fötterna.

Vita strumpisar x 2, Åhléns

Vit sidenunderklänning, Triumph

Svart klänning, H&M

Rosa kofta med pärlor, Indiska

Rosa väska i siden, köpt i Paris

Halsband/klocka i metall & rosa plast, Roxy
Halsband med rosa/röda/lila pärlor i form av bl.a rosetter
+ svart parkas & rosa cashmerehalsduk


Nu, toblerone, välförtjänt vila, lite plugg och Dr.Phil snack med J!


Kommentarer
Postat av: clara

min webblogg var ett jhelvete idag. jag har svurit många okristliga eder så jag är alldelens svart i truten numera. fasen att det jämt ska jäklas!!!!!

Supersöt outfit!

Postat av: Elsa

Haha, blogg.se har varit så jobbigt idag! Nu funkar min *peppar, peppar*

2007-02-26 @ 22:33:59
URL: http://www.kamomill.blogg.se
Postat av: Nanó

Argh! Jag som skulle ha villat se dina skuttande roliga poser:D

2007-02-27 @ 19:51:53
URL: http://nanoism.blogg.se
Postat av: aenigma

Clara; Jag hatade blogg.se igår! Jätte mycket... och lite idag. Men inte lika mycket. Ohh, jag blev inte så svart i truten. Däremot i sinnet, Svartsvartsvart! :/
Tack vännen!

Elsa; Jaaa, stört jobbig var den. Min funkar, lite sådär nu.

Nanó; Jaaaa, och jag skuttade med en sådan innlevelse dessutom. Riktigt ordentligt med känsla liksom! Attans... men imorgon blir det ännu skuttigare bilder för då ska jag bådde på skola och hejdundrande fest! Tjoho. Puss!

2007-02-27 @ 20:00:07
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: Aeonlux

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2010-10-11 @ 11:00:44
URL: http://aeonlux.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback