Det är maskinen som är den felande länken

Min dator är just nu; ondskefull, elak, trångsynt, taskig och narras med mig.
Här skulle egentligen ha varit upplagt en modeillustration som tog mig lång tid att rita igår. Nu går inte det, för datorn är alla orden på raden ett. Så ni får helt enkelt visualisera fram en bild på en flicka med härlig, tjock lugg, volymrik tunika med puffig knytblus under, läderväska och over knee strumpisar.

Over & out. Vi ses imorgon. Nu ska jag duscha & sedan se på Desperate Housewifes. Efter att jag vinkat av min siste och andre broder som far till Kebnekajse för att arbeta som bergsguide.

Kommentarer
Postat av: Nanó

Åh, vill se din bild:D låter "just siisti" som vi säger i finland:D!

Postat av: aenigma

Nanó; Den kommer alldeles om en stund! Jag blev rent ut sagt skitförbannad på datorn... jäkla maskin jäkel..

2007-02-21 @ 16:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback