Forever young

Satt och ritade. Tänkte på alla vänner och hur mycket sådanna verkligen betyder för en.
Bästa vännen i London (Saknar dig S!), vänner man mist och vunnit, gamla tider, framtiden och sådanna som man vet alltid kommer att finnas där för en.
I huvudet ackompanjerades jag av Alphavilles- Forever young

Det blev kontraster. För jag behöver både kontraster som är riktiga motpoler till mina vänner och band som knyter oss samman på samma gång. Guccissima klänning med puffiga ärmar och folkloristiska etno mönster på minitunika till den som ser mjuk ut på utsidan men antagligen är hårdare på insidan.
Stella McCartney löst och kort på den andra med sidenlika material och rörliga plagg till den dynamiska med luva över det korta håret som är mer pojkaktigt än vad det egentligen är. 
Man lurar ögat. Tror så mycket. Placerar i fack innan man egentligen vet någonting. Det spelar ingen roll vem eller vad man är för person. Man kan vara varandra så nära ändå, till sinnes.  
1

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Wow! Du är ju otroligt duktig på att teckna!! Läste ett inlägg som du skrev i Marks blogg, och tyckte det var så himla bra sagt!! Håller med dig till 100 %

"Önskar nästan? Jag önskar verkligen att de gjorde det! För okej, fattigdom och krig osv är stora problem men om vi inte har en jord att leva på så har vi snart heller ingenting annat att rädda och bry oss om heller..."

Postat av: UmmaGumma

Men shit så duktig du är på att teckna! Har länge varit en inre önskan att kunna teckna på r i k t i g t; Sådär vackert som du kan! Hoppas du bär upp huvudet med all stolthet i världen.

Biter du folk i knäna?! Haha, du är ju värre än mig. :P Jag har dock tyglat min onda sida så att jag bara visar den vid speciella tillfällen. :)

2007-02-22 @ 20:01:47
URL: http://ummagumma.blogg.se
Postat av: julie

har du ritat? sjukt snyggt!

2007-02-22 @ 21:06:14
URL: http://www.pourmoi.webblogg.se
Postat av: Deeana

jättefin bild, du är riktigt duktig

2007-02-22 @ 22:56:38
URL: http://blackandwhite.webblogg.se
Postat av: H

Du är grym på att rita, något att satsa på :)

2007-02-23 @ 00:43:55
URL: http://pourche.blogg.se
Postat av: Ida Annie

Åh, den där känslan känner jag igen, att sakna en bästa vän (you know me and Sanshine)...

2007-02-23 @ 02:46:12
URL: http://stylebyida.blogg.se
Postat av: Maria

Du är verkligen duktig både på att teckna och skriva, härligt inlägg!

2007-02-23 @ 11:43:23
URL: http://www.shoppoholic.blogg.se
Postat av: Jossan

Har kollat igenom hela din blogg och dina modelbilder så otroligt snygga och ser så proffsiga ut!!
Önskar att jag kunde rita lika snyggt och ledigt! Vill att allt ska se perfekt ut från första strecket =S

2007-02-23 @ 14:29:54
URL: http://jossansgarderob.blogg.se
Postat av: aenigma

Lovisa; Tack! Ditt beröm värmde verkligen! Känns bra att det är andra som reagerar också, för om vi gör det nu kan vi vända denna mörka trend mot någonting annat! :)

UmmaGumma; Ohh, tack! Vad söt du är. Blir alldeles glad i hjärtat ju! Jag har alltid älskat att rita och teckna och har alltid gjort det så jag antar att jag övat in och fått min stil och vana?!

Biter folk i knäna, jajamensan! Om det behövs... vilket det verkligen gjorde!! Han var ju dum... ;D
I vanliga fall är jag känd för att ha världens läskigaste terminatorögon som skrämmer slag på vem som helst. Min onda sida hoppar liksom fram när inte ens terminator hjälper. :)

Julie; Oui, oui! Jag har ritat allt som är på bloggen och som är ritat. Tack!

Deeana & H; tack!! :D

Ida Annie; Jaaa, du om någon vet ju verkligen hur det känns! Känns som om det var evigheter sedan jag och min allra bästaste vän sågs. :(

Maria; Tacktacktack! Ohh, vad glad jag blir! Tack!

Jossan; Tack så mycket, det var verkligen inget dåligt beröm! :) Jag är också perfektionist men man får helt enkelt öva, öva, öva. Det kommer liksom!

2007-02-23 @ 17:36:27
Postat av: Rikardlotta

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2009-11-10 @ 09:29:02
URL: http://rikardlotta.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback