Lilla fågelkärlek

Måste bara nämna en sak till ikväll innan jag går och lockar mitt hår och sörplar coca cola. Köpte nämligen en tröja idag. Hade lovat mig själv, "ingen mer shopping, Kajsa!" Men så låg den där. Helt underbar. Med fint tryck och härlig oversize luva. I min storlek och från ett av mina favoritmärken just i butiken på hotellet.
En hoodietröja. Jag som aldrig använder hoodies nu längre. Men den är så fiiin! Från Object, limited edition, i cremefärgad bomull med mönster i plommon/purpur och metallicguld föreställande helt bedårande små fåglar med lustiga hattar omgärdande av stjärnor. Låter som en hallucination men är så... mig helt enkelt. Jag tänkte först "Jag behöver vekligen inte den där, och skulle jag isåfall inte kunna handla lite härliga, trendiga sommarkläder istället?" Sedan tänkte jag "Men den är ju gudomligt söt, riktigt cool och enligt a) Vogue så är stjärnor the new thing på kläder b) vartenda modehus visar metallicfärger och c) Elle har länge talat om trenden med fåglar i alla möjliga former i modesammanhang." Så nu har jag den på mig och ska charma byxorna av varenda sötnos på super-G presskonferensen imorgon. (Och då menar jag inte att jag ska få dem att ta av byxorna så som ni just tänkte alltså!!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

yay! du e tillbaka! ;) låter som du har kul men lite jobbigt att jobba! you keep the good work up cause you rock!

2007-02-04 @ 19:47:28
Postat av: julia

yay! du e tillbaka! ;) låter som du har kul men lite jobbigt att jobba! you keep the good work up cause you rock!

2007-02-04 @ 19:47:37
Postat av: julia

oj 2 st.

2007-02-04 @ 19:48:13
Postat av: aenigma

Julia; Jaa, det är roligt men lite stressigt och jobbigt. Idag har det varit såååå lugnt pga inställda tävlingar. Det blåser så grymt mycket på fjället. Men imorgon, då lär det bli full rulle!!

2007-02-05 @ 17:14:21
Postat av: julia

ja jag hörde det. synd att dom skjuter på det hela tiden. men hoppas dom kommer igång imorrn!
:D

2007-02-05 @ 17:59:38
Postat av: Nicole Kidman

Very impressed!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback