"Saker som jag gillar men som modebloggare rynkar på näsan åt"

Gårdagen spenderades i marinblå minishorts, svarta strumpisar, vita sneakers, sponsorskjortan och utsläppt hår. Ganska kallt men dessto snällare kommentarer fick man av vänliga journalister. Ibland får man helt enkelt utnyttja att man är blond och flicka för att få lite uppskattning i form av snälla ord!

Sedan insåg jag, har ioförsig haft det på känn i ett år sedan sist, att jag vet vem världens snyggaste man/kille är. And I aint kidding när jag säger att han är jäkligt mycket mer vältränad än varenda Hollywood-hunk vi ser i Expressen & Cosmopolitan, charmigare än de flesta, med finaste leendet någonsin och i princip perfekt. Och så är han lång och solbränd också. Inte trodde jag att jag skulle tycka att en norrman, och idrottare för den delen, var det finaste i världen. Men han log... och sa hej... sen var det fjärilar i magen...
Därav denna bild på en fin och lagom töntig solnedgång över Åresjön och fjällen.
1
Och som jag sagt ett antal gånger. Dessa veckor spenderas mitt uppe i ett VM så prioritet ett ligger inte i modesvängen just nu. Jag älskar det, så jag skriver och visar bilden från det.
Lite smått och gott från Åre, VM-arenan, Festivalområdet, 25 - grader kalla kvällar & Anjas tredje guld. 

6


Kommentarer
Postat av: julia

snacka om att du får en att längta ännu mera upp dit! men om 5 dagar e man där uppe! oh så härligt!:D
du e duktig som orkar blogga fast du jobbar så mkt!!

2007-02-12 @ 15:13:44
Postat av: aenigma

Julia;Haha, vad roligt att du längtar! :) jag ska verkligen försöka lägga upp Åre-guiden innan du åker. Så att du verkligen kan ta del av allt underbart som det finns här. :D Jag önskar att jag orkade blogga mer men tiden räcker inte riktigt till.

2007-02-12 @ 15:26:50
Postat av: julia

ingen brådska med åre guiden! hoppas jag kan orientera mig runt iaf! för iår ska jag baske mig köpa lite kläder där upp trots att det e lite för dyrt för mig! ;)
jag tycker du gör ett underbart jobb med bloggen!!

2007-02-12 @ 17:22:10
Postat av: Nanó

Många jag känner har varit i Åre och skidat, men jag har inte varit där ännu.. Jag är tyvärr inte så sportig av mig:) Men någongång blir det väl av!

Vad för hunk har du har stött på då? Sounds like lööv at first sight :D

Postat av: Nanó

Sounds sweet:D Inte blir jag heller någonsin kär vid första ögonkastet.. Men min pojkvän tog det ett år innan vi fick ihop det:p Wellwell, lycka till:)

2007-02-12 @ 20:10:29
URL: http://nano.rocks.it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback