Sao Paulo, FaceHunter

                                                                                                
1
Riktig bloggtorka för första gången på länge, kanske någonsin faktiskt, så jag surfade iväg till
FaceHunter för att kolla in lite människor med modeattityd och känsla för det personliga och vackra. Och där hittar jag min personliga favorit till modestad hittils som han varit och fotat i, Sao Paulo. Tänk att så många människor kan klä sig så snyggt, eget, med edge och helt enkelt underbart bedårande!

Flickan till vänster känns lite Chanel, kan det bero på det sobra svarta i kombination med maffiga smycken? Och hennes skor syns inte så bra nu men jag kikade närmare på dem och de är riktigt coola med lacktå och mönstrad "fot".
Jag vill kapa hela outfiten rakt av!
Lika kul varje gång man blir förvånad och hittar någonting som verkligen sätter sig fast. Bara det att nu vill jag till Sao Paulo och kolla in dessa vackra människor på riktigt.Någon som ska med?

Inte från Sao Paulo, men ifrån New York kommer denna bild. Om jag har långt hår, vad har du denna donna? Förövrigt blir denna klänning bara vackrare och vackrare för varje gång jag ser den på någon, och denna flicka är ju för söt!


 


Kommentarer
Postat av: Jelena

Ja, det är en underbar outfit hon har.

Postat av: aenigma

Jelena; Visst är den?! Jag är helöt kär i det klassiska men ändå coola. Ha,ha,ha!

2007-02-15 @ 13:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback