Upside down


1
För de som inte vet, and might be interested, så har jag som inviduellt val skidåkning eller som det heter; jibbing på skoltid två gånger i veckan. (Jibbing betyder ungefär; hoppa i monstruösa hopp och göra galet många varv i luften, raila på väldigt hårda metallrör och göra allmänt livsfarliga, självmordsbenägna och lätt omöjliga saker samtidigt som man ser ascool ut...)
Vi siktar mest på att se snygga ut, inte snurra så jäklans många varv. (Det sabbar frisyren!) ;D
I vilket fall som helst så var vi två elever på dagens lektion, jag & E som annars brukar känna oss som en minoritetsgrupp var idag de två enda eleverna av totala 40, riktigt kalla i den iskyla och dryga - 45 i köldeffekt.
Men vi larvade omkring i halfpipen i alla fall och hade mäkta kul!

Kommentarer
Postat av: Mark

Är min super fina bild på mig i skidbacken klar? :)

Postat av: aenigma

Mark; Snaaaaaart! Im very busy at the moment... ;D

2007-02-22 @ 18:44:50
Postat av: clara

sjukt coolt!

2007-02-22 @ 22:15:39
URL: http://underbaraclara.webblogg.se
Postat av: aenigma

Clara; tack! Det är jag... lätt modifierad.. jag håller mig lite längre ned i pipen... lite mindre på händerna.. och lite mer kontrollerad! ;D

2007-02-23 @ 18:21:12
Postat av: Arehilde

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2009-03-26 @ 13:01:08
URL: http://arehilde.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback