Från hyperaktiv till förbannad till narkopletiker till...

Tyska TV teamet ville ha 16 stycken bord. Upplastade till andra våningen av barackar. Med bara en smal, hal metalltrappa att komma upp för. 
Jag offrade mig. Jag underhöll stället genom att stå uppe på lastbilsflaket, på borden och visa några av mina talanger. (Och nej det inkluderar ingen strippning eller något sådant!)
Och under resterande dagen har mitt humör gått i en galen bergodalbana där jag ömsom var super glad, ömsom riktigt förbannad och emellenåt mest trött och tyst och lite jag-skrattar-åt-allt-och-ingenting. 
1
Hade jag bara fått tillfälle att lägga mig ned inne på Mediacentret på golvet så hade jag snoozat så gott.
Det hann jag inte så jag ska göra det nu istället. Innan Ugly Betty!
2
Det är ju lite roligt att jag, som går sista året på gymnasiet och inte hade någonting med hela tävlingen att göra, fick vara med på den där intervjun tillsammans med Issa och snacka. Jag visste ju nämligen ingenting om vad det gick ut på. Och sedan tog han typ världens konstigaste kort på oss. Jag är mini och vännen är...större. Jag hatar dessutom profilkort!
Ojojoj, det där ska jag skratta åt länge efter att detta kaos är över...







Kommentarer
Postat av: Nanó

Hihi, gullig bild:) Jag kanske också borde lägga upp lite bilder på min blogg.. egna illustrationer, alltså. Knappast för att nu någon är intresserad, men men:p

Postat av: Gabriella

Det där såg jag! och jag kände tillomed igen dej! Orkade inte läsa artikeln dock :D

2007-01-30 @ 22:01:56
Postat av: aenigma

Nanó; Tack! :) Det är roligt med egna bilder. Klart att folk är intresserade. jag får mycket respons på mina egna bilder!

Gabriella; Haha, gjorde du? Vad roligt. Artikeln var inte intressant, dock är ju bilden ganska kul...;D

2007-01-31 @ 18:18:30
URL: http://aenigma
Postat av: Debbie

Va kul!! :)

2007-01-31 @ 18:46:32
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: sofia

Jippie, nu är du kändis! Du ser söt ut i alla fall :)

2007-01-31 @ 20:05:56
URL: http://sofiaovarlden.blogg.se
Postat av: Estelle

Va kul det låter!

2007-02-02 @ 23:14:50
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: aenigma

Debbie; Joja! :)

Sofia; Haha, jag ser tööööntig ut. Men det bryr jag mig inte om. Orkar faktiskt inte vara så stylish just nu. Haha Kändis förresten? Hmm, den lokala tidningen i Åre kommun. :D

Estelle; Det ääääär roligt! :D

2007-02-04 @ 17:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback