Inspirera mera!

Som jag skrev i förra veckanmassakerade jag lite kataloger som ändå skulle slängas för att använda de bilder som jag tyckte om. Igår klistrade jag lite vilt (och mitt bord är nu...klibbigt!) och resultatet blev ett barnsligt kollage á la dagis som ska sättas upp på insidan av dörren så att jag i svaga fashionmoments kan låta mig inspireras av vårens härligheter.
1
Det översta är mer karamelligt, mjukt & loose med pastellfärger, milda nyanser av allting och härligt uppiggande. Den nedre är lite mer åt det uppklädda men ändå avslappnade hållet med retrodetaljer, en jämn färgskala och plagg som får mig att tänka på filmer med riktiga dandys på tenni-s & seglarklubbar.


Kommentarer
Postat av: Maria

Va roligt, det måste jag göra med :D Brukar annars ha svårt för att kasta bort gamla kataloger, för det är ju så skoj att bläddra i dem i efterhand :P Tack för tipset ;)

Postat av: Jelena

Oj vad kul, jag måste verkligen göra något liknande.

2007-01-30 @ 13:02:26
URL: http://styleiseternal.blogg.se
Postat av: aenigma

Maria; Ja, jag med. Då kan man ju lika gärna massakera dem och göra någonting roligt av altihop! :)

Jelena; Gööör dey. Det är roligare än vad man tror att gå tillbaka till dagistidernas pyssel...;D haha

2007-01-30 @ 17:18:20
Postat av: alma

haha, så fint! jag älsar bilden som finns längst till höger i mitten på det understa kollaget. kram

2007-02-04 @ 00:15:48
URL: http://almah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback