Tradera & E-bay

Kollar runt lite på tradera och e-bay så här innan middagen och jag måste säga att man hittar mycket. Och väldigt mycket som är inte fint, men också några guldkorn. Jag förbannar mina fötter i ministorlek för att jag inte kan buda hem ett par fina pumps eller ankelboots.
Det finns ju alla möjliga sorter men dessa
ankelboots tyckte jag var enkla och såg mysiga ut med fodret innuti. Billiga dessutom! Dessa pumps är verkligen fina i loafersmodell och ljust, fint skinn. Enkla svarta skor med små detaljer.  Dessa och dessa från TopShop ser både fräscha ut och är billiga, skulle passa bra till i sommar med metallictouch. Och detta erbjudande var ju lite one of an kind på många sätt och vis... Enkla och stilrena sandalpumps från Hugo Boss som verkligen föll mig i smaken. Ett par enkla, röda ankelboots. Dock är jag som alltid väldigt tveksam till allting som har med budning från sidor att göra, känns inte så säkert och det står så jäkla mycket som gör en skeptisk!  

Kommentarer
Postat av: Honeydew

Nae, men har ju rökt sen jag var 12 så.

Postat av: Anna

haha, ja det finns säkert alltså en legitim anledning till varför jag ALLTID liknas vid en Rumpnisse, Lilla My och Filifjonkan - försöket till chich hårknut och min näsa...*vaffö då då?*

Nähä? Vilket sammanträffande att du ritat just den bilden...
måste än en gång säga att du ritar så jäklans snyggt!

La precis upp en marilynteckning.

2007-01-02 @ 18:22:43
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Aenigma

Honeydew! Oh shit! Det var... länge!
Anna; Jag blir ofta kallad lilla my för att jag är så tjurig, liten och brukar ha mitt långa hår i en knorr på huvudet. :)
Jopp, den bilden ritade jag för bara ett par veckor sedan. Finns på modeillustrationer arkivet. Tack!
Såg marilyn-bilden. Cool!

2007-01-02 @ 18:31:56
Postat av: Peter

Har du något modegnäll att dela med dig av, spana in min blogg!:)

2007-01-02 @ 18:33:34
URL: http://modegnall.webblogg.se
Postat av: Ellis

Skorna från Topshop är var Oh la la-snygga!

2007-01-02 @ 18:35:43
URL: http://ellisellis.webblogg.se
Postat av: UmmaGumma

Det är rätt roligt att gå in på tradera och leta upp det fulaste man kan hitta! :P Det går att få sig ett gott skratt!

2007-01-02 @ 18:49:19
URL: http://ummagumma.blogg.se
Postat av: Aenigma

Peter; Det ska jag! :)
Ellis; Visst var de? Och de är ju så grymt billiga! Om du gillar dem är det ju bara att klicka hem. :D
UmmaGumma; Jag gör det när jag behöver uppmuntras. Det är kul att dissa andras konstiga grejer. Hhaha

2007-01-02 @ 19:02:02
Postat av: Maria

mm det finns en hel del fint :)

2007-01-02 @ 19:07:33
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Liv

90% skräp men de 10% guldkorn är helt underbart att hitta! Handlar ofta på tradera och är helnöjd med allt hittills. Såväl köpare som varor.

2007-01-03 @ 09:56:28
Postat av: HillieBillie

Tradera är bäst på alla fronter! ;) De har allt och ingenting, plus att man kan sälja egna prylar och tjäna lite pengar. ;)

2007-01-03 @ 11:48:53
URL: http://hilliebillie.blogg.se/
Postat av: Aenigma

Maria; Ja, bara man hittar det!
Liv; Preeecis. Fast jag har så jäkla dåligt tålamod och orkar nästan aldrig verkligen kolla ordentligt. Men roligt är det iaf. Vad har du köpt för någonting på tradera?
HillieBillie; Haha, att du tycker det kan jag ju anaaaa. :D Jag skulle kanske vilja både sälja och köpa men jag är ju en sådan fegis. Jag kanske ska leja dig som min hjälpreda? Nu när jag är en hard working woman och tjänar massor av pengar så kan jag ju anställa... god idé! Haha

2007-01-03 @ 17:01:51
Postat av: lina en sjuk sköterska

HOPPAS DU HITTAR SKORNA ATT ÄLSKA I NÖD OCH LUST!!!

2007-01-03 @ 17:13:48
URL: http://rosaochfluffigt.blogg.se
Postat av: HillieBillie

Haha oh yeah! Du är frän du, rena rama höjdaren! Bara anställa på nu då! ;)

2007-01-03 @ 17:27:34
URL: http://hilliebillie.blogg.se/
Postat av: karro

Jag älskar skor

2007-01-04 @ 02:08:22
URL: http://karoliina.blogg.se
Postat av: Aenigma

Lina; Jo,fast jag längtar ju inte direkt och letar inte så fasligt heller. :)
HillieBillie; Jepp! Och sedan gårdagen har jag fått ännu mer jobb, väntar på anställningskontrakt och ska disskutera lön så jag är på G nu... shit vad trött jag kommer att bli!!
Karro; Jag är ingen skoälskare, men jag har många iaf. :D

2007-01-04 @ 18:37:45
Postat av: julia

Känner du till dom hära tröjorna som det står "day dreams are free" på ryggen?! vet du vart man kan få tag på dom!?!?
keep up the good work

2007-01-04 @ 18:59:39
Postat av: Anonym

Julia; Känner inte igen det alls? Vet du vad det är för märke eller i vilket sammanhang du hört/sett dem? Googla lite så kanske du får upp något! :)

2007-01-05 @ 18:19:32
Postat av: julia

jag har sett v'ldigt många på skolan som har sånna tröjor, och en kompis son har det. men ingen aning om vilket mörke. borde inte vara nått dyrt mörke tror jag.

2007-01-06 @ 19:15:23
Postat av: Aenigma

Julia; Okej... nej jag känner tyvärr inte alls igen det. Tror du att du kan fråga någon som har en sådan tröja? Det vore kanske enklast! Eller så gör då sä här förrästen, kolla n hur de ser ut, köp en vit tee på H&M och textilfärg och tryck sedan. Det är både jäkligt kul och man kan göra sin egen touch på det. Med Julia twist så att säga! :)

2007-01-07 @ 12:55:13
Postat av: julia

shit vad du e smart! göra egen tröja och allt! lätt att jag ska testa det vettu! vad skulle man göra utan alla dina tips!? tack så jätte mkt. blir till att åka till stan och fixa en vit tee!
you rock girl!

2007-01-08 @ 16:08:58
Postat av: Sventindra

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2008-11-13 @ 08:12:38
URL: http://sventindra.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback