En ping pongbolls öden och äventyr

Just nu är livet en cirkus-berg o dalbana-karusell-snurra med allt som händer. Och då är det svårt att hänga med. Eller i alla fall blogga!
Vilket är synd eftersom jag har en massa jag vill blogga om. Idéer, fynd på stan, shoppat, inspiration, tips, roliga anekdoter, fashion moments och så vidare. Och så saknar jag att spana in allt annat folks bloggar.
Men förra veckan ägnades åt rasande plugging till förarbevis till nya älsklingen somk jag fick av papi, slagsmål med mina bröder, roligheter med vänner, musikalen Mamma Mia i Göteborg och dessutom började jag jobba idag. Jag längtar alltså tills min laptop kommer och jag kan blogga från sängen när jag inte orkar röra mig!!

Lite tips dock från när jag gav mig själv en belöningsrunda i Ängelholm efter att ha klarat pärm tre. Rutig klänning i gult/grått, bild kommer, inhandlades från Lindex barn. Men de hade en massa fint från vuxen också.
Som denna
jaquardmönstrad kjol i blekt silver. För den som inte fick brokadkjolen från H&M eller Zara.
Eller den superfina retro/ 70-tals mönstrade klänningen. Och jag är riktigt sugen på en lackväska efter att ha klämt på denna. (Söt tunika/klänning från barnavdelningen i svart med satindetaljer för den sparsmakade.) Sen ett par finfina paperbag waits shorts i jeans som jag tyvärr inte hittade bild på. Och flera riktigt snygga tunikor som jag verkligen vill ha till min garderob. Mest antagligen den trefärgade, liknar den där klänningen Nicole Richie hade förra sommaren..., helt fantastiska i fuschia/svart/guld! Eller den mer stilrena, eleganta plisserade.

Och efter att ha jobbat en enda dag på apoteket i Båstad så inser jag att det kommer att bli en hel del tjat om extraordinära plagg och accessoarer. För en bråkdel av det som skymtade förbi på människor med plåster i händerna var neonrosa Longchamp, en fantastisk röd Chanel 2.55 som fick mig att vilja bli väskryckare, det eftertraktade signumorangea armbandet från Hermés, Louis Vuittons svarta och nitförsedda väska från denna säsongen och coolaste Gucciskorna med bambudetaljer. Jag kommer att dräggla i sommar...
fortsättning följer alltså...
Dot print dress large viewCanvas B Bag large viewEnamel jeweled cuff large view
Så för att inte vara lika omåttligt fascinerad över andras tingesten under morgondagens jobb så skulle jag önska mig klänning från Matthew Williamson, den så last season-artade Fendi B Bag i canvas eftersom jag har en förkärlek för canvasväskor och slutgiltigen en bombastiskt armband från Robert Cavalli.
Hoppas det matchar min vita apotekarrock?   (net-a-porter.com)


Kommentarer
Postat av: Fashionable Gossip

1) Jag saknar dig!
2) Vi måste till wow (way out west). Har minst 15 artister jag vill se
3) YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL, behöver min pingla nu <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Postat av: Julia

nämen kajsa! :D du e som att nån hör mig från ovan för jag skrev att jag saknade dig innan. och titta ett inlägg kom upp! :D
You made my day kajsa!

2007-06-18 @ 22:11:20
Postat av: Hanna

Thanks for the call today hun! Vi får snacka vidare sen när jag inte "låter förjävlig med min snuva" hehe, PUSSPUSS!!

2007-06-18 @ 22:51:43
URL: http://msvagabond.blogg.se
Postat av: HillieBillie

Har inte din mamma lärt dig att det är oattraktivt att dräggla Kajsa? ;) ...Dock måste jag säga att jag gör det själv relativt ofta.

2007-06-18 @ 23:10:15
URL: http://hilliebillie.blogg.se/
Postat av: Jelena

Haha, jag skrev precis ett väskryckar inlägg of my own! *Lovar* att det var innan jag läste om Chanelväskan! En neonrosa Longchamp hade nog fått mig att dreggla rejält!

2007-06-19 @ 18:42:44
URL: http://styleiseternal.blogg.se
Postat av: Niclasada

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2009-06-23 @ 13:55:42
URL: http://niclasada.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback