U can try, but I will just end up eating your head

Fem önskningar. Fem små saker som man vill ska slå in. Fem osannolika saker som a l d r i g antagligen, eller kanske?, kommer att inträffa. Men, önska kan man ju alltid som det heter.

Jag vill att Mammon ska bli min bäste vän. Så att jag blir den
teenage millionair som jag tillbad lite grann igår. Alltså att jag blir filthy ritch. Mer än så kräver jag inte på önskning ett. Ödmjukhet är mitt mellannamn.

Att min Sanna kommer hem. Jag klarar inte mer nu. Jag måste ha min soulmate über alles hos mig. Och nu när de mer icke ödmjuka människorna i världen återigen försöker bomba London på allehanda otrevliga sätt så tycker jag att Sannisen kan komma hem till mig. För just nu umgås jag för mycket med killar.

Min dator/laptop/livslina alldeles strax knackar på dörren. Jag kan inte blogga utifrån mamsellens dator så mycket längre om det innebär att jag inte kan lägga upp alla mina egna bilder. För mängden osannolika saker, inköpta saker, konstiga saker, annorlunda tatueringar på Kajsas arm, söta saker och oanseliga mängder med saker som fotograferats av mig måste visas upp för världen. Helst nu. NU!

Att alla roliga saker som jag vill ska inträffa inträffar smashingly good precis när jag vill och på bästa sätt under hela den kommande sommaren. För denna sommaren ska bli galet bra. Urval av saker; Way out West i Göteborg med sötnosen därifrån, massor av fina dagar på stranden och knarkbrun kropp som åtföljd, turer till Köpenhamn, Stockholm och Malmö, roliga möten med bloggkompisar från södra Sverige, en kaotisk med asrolig tennisvecka i Båstad och så vidare.

Och att det kommande året to come ska bli ett av de mest fantastiska i mitt liv. Ett år att aldrig glömma därför att jag gjorde det jag ville, för att jag vågade att göra saker som alltid velats göra men som inte har kunnat uppfyllas än.
Men även ett år fyllt av spontanitet, konstigheter, missöden och öden, sol, snö, kompisar och minnen.
Saker rullas upp på de mest oförutseende sätt och inte trodde jag att jobbet med alpina VM skulle innebära händelser i kommande Februari, att besök skulle kunna leda till Thailand eller att nya vänskaper skulle kunna leda till otroliga äventyr. Men jag gillar det. och det är första stegt till att bli det där året jag vill att det ska bli. 

Bi-color satin platforms large viewPatent leather clutch large view
ehh, okej... så önskar jag väl mig det här också då, just nu.
Some MiuMiu, Giles Deacon for Burberry, Lulu Guinness & Teenage Millionair tee.


Kommentarer
Postat av: Elin

Lova, LOVA!! att du säger hej till mig om du ser mig på way out west!

Postat av: kajsa

Elin: Lova? Jag lär väl typ skrika och vinka som en frenetisk och hög på socker tre åring!! :D

2007-06-30 @ 13:57:02
Postat av: Elsa

Åh, jag vill också ha bästa året i mitt liv! :) Bra önskningar där tycker jag! Din blogg är så mysig och fin

2007-06-30 @ 14:00:48
URL: http://www.kamomill.blogg.se
Postat av: Ida Annie

Jag är lätt på malmö! Det är mysigt där! Fast jag kan inte nästa lördag, me söndagen funkar fint? Om du kan då vill säga! :) Fast det är iofs en lite dum dag om du planerar att shoppa lite? (Fast jag tyckte mig läsa att du inte skulle shoppa mer, hihi)!

2007-06-30 @ 16:00:35
URL: http://stylebyida.blogg.se
Postat av: Julia

har kajsa skaffat tatuering!?

2007-06-30 @ 16:02:58
Postat av: KajsA

Julia; Nej, raring! Inte fara på taket. Jag har inte tatuerat mig, bara i brist på annan sysselsättning på jobbet suttit och ritat på min vänstra handled och arm med en bläckpenna. Så ett mönster av rankor, dödskallar, moln och stjärnor uppenbarat sig! ^^

2007-06-30 @ 16:14:02
Postat av: HillieBillie

Yesss önskningar! Jag älskar önskningar. :P Hehe. Dessvärre så kan jag nog personligen inte uppfylla så många av de där, men jag kan alltid anlita en tvättäkta ande i flaska för dyra pengar! ...But that means you have to löööv me again... ;)

2007-06-30 @ 16:16:36
URL: http://hilliebillie.blogg.se/
Postat av: Emma

ja skaffa trean, absolut! Det är verkligen roligt att se deras kläder från sketch till färdig produkt!

2007-06-30 @ 17:48:29
URL: http://heatherrock.blogg.se
Postat av: amanda

När passar det för dig att åka till Sthlm på långhelg?
;D

2007-06-30 @ 18:50:16
URL: http://snowboarding.blogg.se
Postat av: Nathalie

jag vill med ha fem önskningar! :)

2007-06-30 @ 20:33:45
URL: http://www.nenneblogg.blogg.se
Postat av: frida

neccessären var grym!

2007-06-30 @ 21:41:27
URL: http://couleur.blogg.se
Postat av: Victoria

Giles Deacon for Mulberry - It's art!! :O

2007-06-30 @ 21:42:08
URL: http://svartvitlila.blogg.se
Postat av: Ida Annie

Det lät som en bra idé med en fika till med ett besök på Monki med :D
Nää :( jag skulle klicka hem metallicbodyn, men de shippar inte till sverige :o jag jag ska klicka hem lite grejer från asos, vill bara hitta ngn som vill dela på frakten!
Men ja, kolla upp söndag, jag är peeepp! :D så visar jag lite kul ställen i malmö :D

2007-06-30 @ 22:38:54
URL: http://stylebyida.blogg.se
Postat av: Julia

okej!haha. Låter fint :D Hoppas det e bra med dig! och du njuter till max! :D
kram på dig!

2007-07-01 @ 17:58:38
Postat av: Amanda

Kajsa bajsa! (sagt med kärlek) ;)
jag har beslutångest och jag litar på dig till 110% i alla lägen. Läs min blogg så fattar du...
PUSS o kärlek!

2007-07-01 @ 20:41:49
URL: http://snowboarding.blogg.se
Postat av: Missankre

HEJ RARING, JAG ÄR HEMMA NU:D läser just nu igenom altl jag missat på din blogg, allt bra annars?
kramar:)

2007-07-02 @ 17:20:14
URL: http://missankre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback